هرمزگان‌قطب‌فناوری‌اطلاعات‌درتدوین‌استاندارد

رئیس مرکز فناوری اطلاعات بندرعباس گفت : هرمزگان قطب فناوری اطلاعات در تدوین استاندارد در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور معرفی شده است.
کد خبر: ۱۶۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸ 16 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، رئیس مرکز فناوری اطلاعات بندرعباس با اعلام این خبرگفت: با توجه به پتانسیل هرمزگان در حرفه های فناوری اطلاعات، این استان قطب فناوری اطلاعات در تدوین استاندارد را عهده دار شد .
 
سیده اسماء کریمی با بیان اینکه استاندارد آموزشی باید پاسخگویی فوری به نیاز بازار کار باشد، ادامه داد: برای تدوین استانداردهای آموزشی کوتاه مدت و ارزش گذار که قابلیت ایجاد اشتغال و حضور مثبت در جامعه را داشته باشند، در اولین اقدام کارگروهی متشکل از مربیان تشکیل گردیده است و ارائه دوره های متفاوت و به روز با احتساب بالابودن کیفیت آموزشی همواره مدنظر است .
 
وی افزود : در این راستا چهار استاندارد در حوزه فناوری اطلاعات در سال جاری درسایت سازمان بارگزاری گردیده و 8 استاندارد بعد از بررسی در کمیته استانی جهت تایید به دفتر طرح و برنامه ریزی درسی ارسال گردید.
 
رئیس مرکز IT بندرعباس اظهار امیدواری کرد که استانداردهای تدوین شده که علاوه بر توسعه اقتصادی جز مشاغل سبز نیز می باشند ؛ سال آینده در مرکز اجرا گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار