حمل و نقلی‌های هرمزگان آموزش صدور بارنامه برخط دیدند

در این جلسه مشکلات و مسائل مهم پیرامون صدور بارنامه برخط و برخی از چالش های نرم افزاری موجود در آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و صابری مدیریت حراست و سرپرست اداره کالای اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان، رضا شاکر عضو هیات مدیره انجمن صنفی حمل و نقل با جمع بندی مشکلات موجود به ارزیابی اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات پیش روی فعالیت شرکت های حمل و نقلی پرداختند.
کد خبر: ۱۶۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴ 16 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان،‌ دوره آموزش نحوه صدور بارنامه برخط ویژه مدیران و پرسنل ارشد شرکت های حمل و نقل در صبح روز چهارشنبه ۲۳ دی ماه در محل پایانه بار بندرعباس و با حضور گسترده اعضا برگزار شد.
 
در این جلسه مشکلات و مسائل مهم پیرامون صدور بارنامه برخط و برخی از چالش های نرم افزاری موجود در آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و صابری مدیریت حراست و سرپرست اداره کالای  اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان ، رضا شاکر عضو هیات مدیره انجمن صنفی حمل و نقل و رضا تخجم و ایرج دری از بخش پشتیبانی نرم افزارهای عملیاتی شرکت های حمل و نقل جاده ای با جمع بندی مشکلات و مسائل موجود به ارزیابی اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات پیش روی فعالیت شرکت های حمل و نقلی پرداختند.
 
رضا شاکر عضو هیات مدیره انجمن صنفی حمل و نقل کالای بندرعباس در ابتدای این جلسه با بیان این که اهمیت حوزه حمل و نقل در کشور بواسطه وظیفه مهم و اساسی که بر عهده دارد، بسیار حساس و کلیدی است، اظهار داشت: آشنایی مداوم مدیران و پرسنل ارشد شرکت های حمل و نقل یک امر ضروری برای پیشبرد اهداف کلی ما در انجام وظایف قانونی است و ضرورت دارد تا با برگزاری مجموعه نشست ها و جلسات توجیهی و آموزشی در زمینه وظایف مختلف در این بخش، آگاهی های لازم در اختیار اعضا قرار گیرد.
 
وی افزود: گاهی عدم آشنایی یا آشنایی ناقص با قانون و مقررات جدید وضع شده در زمینه حمل و نقل موجب بروز مشکلاتی برای شرکت ها می شود که باید آموزش های دوره ای بخصوص در زمینه صدور بارنامه به عنوان محوری ترین اوراق حمل و نقلی در کشور صورت گیرد.
 
شاکر ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته از سوی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان، گفت: همکاری میان شرکت ها با بخش های مختلف اداره کل زمینه ساز رفع سریعتر مشکلات و تسهیل کننده وظایف شرکت های حمل و نقل است.
 
در ادامه این جلسه صابری مدیریت حراست و سرپرست اداره کالای اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان با تشریح قوانین جدید در زمینه صدور بارنامه، برخی از مشکلات گزارش شده از سوی شرکت ها در زمینه صدور بارنامه برخط را بیان و در مورد هر کدام از این مشکلات به طور جداگانه راه حل های لازم را ارائه داد.
 
صابری گفت: دقت نظر شرکت ها در زمینه صدور بارنامه اهمیت فراوانی دارد و ضروری است تا اطلاعات مشخص شده در سامانه نرم افزاری به طور دقیق و با ذکر جزئیات کامل تکمیل شود تا در زمان بروز مشکل امکان پیگیری دقیق آن فراهم آید. وی عنوان کرد: ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی موجب تسهیل فرآیند حمل و نقل و جلوگیری از بروز تخلفات در این حوزه می شود و شرکت ها می توانند سوالات و مشکلات خود در این زمینه را در قالب جلسات آموزشی که از سوی انجمن برگزار می شود، مطرح کرده و رفع نمایند.
 
در ادامه این جلسه رضا تخجم مسئول شرکت آواپرداز گابریک و ایرج دری مسئول شرکت اندیشه شبکه کاسپین به عنوان دو تن از مسئولین پشتیبانی نرم افزاری شرکت های حمل و نقلی استان به سوالات و موضوعات مطرح شده از سوی حاضران در جلسه پاسخ و گزارشی از نحوه فعالیت نرم افزار و اقدامات جدید انجام شده ارائه دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار