آموزش استانداردهای نشان حلال به تولیدکنندگان سوهان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم لازمه حضور تولیدات غذایی ایرانی در بازار کشورهای اسلامی را تلاش واحدهای صنعتی برای رعایت استانداردهای لازم و کسب نشان حلال عنوان کرد و گفت: در این خصوص نسبت به برگزاری یک دوره آموزشی اقدام شد.
کد خبر: ۱۶۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲ 13 January 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی‌نژاد با اشاره به ضرورت توجه به استانداردها و نشان‌های بین‌المللی در تولیدات مواد غذایی اظهار کرد: داشتن علامت استاندارد برای واحدهای خوشه سوهان، امری تشویقی است، ولی حرکت واحدهای خوشه به سمت اخذ نشان‌های ملی و بین‌المللی موجب بهبود کیفیت سوهان می‌شود.

وی تاکید کرد: داشتن نشان حلال، از جمله ضرورت‌های ورود مواد غذایی به بازار کشورهای اسلامی است که واحدهای سوهانی باید در راستای اخذ این نشان و توسعه صادرات خود به سایر کشورها، فعالیت بیشتری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: در همین راستا این شرکت براساس نیاز تولید کنندگان به برگزاری دوره آموزشی آشنایی با استانداردهای سوهان و نشان حلال با همکاری اداره کل استاندارد استان با حضور 40 نفر از واحدهای فعال خوشه اقدام کرد.

وی افزود: در این دوره یک روزه آموزشی متخصصین فعال در زمینه تدوین استانداردهای ملی و بین‌المللی سوهان الزامات و فاکتورهای لازم و ضروری در بحث نشان حلال و استانداردهای بین‌المللی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

طیبی‌نژاد یادآور شد: اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی نظیر این دوره، علاوه بر افزایش سطح سرمایه اجتماعی و تعامل بیشتر واحدها، در دراز مدت سبب ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات خوشه می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار