وابستگی امنیت ایران به مشارکت درانتخابات

سفیر اسبق ایران در فرانسه گفت:امنیت داخلی و خارجی ایران به مشارکت در انتخابات وابسته است.
کد خبر: ۱۶۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴ 12 January 2016

سفیر اسبق ایران در فرانسه گفت:امنیت داخلی و خارجی ایران به مشارکت در انتخابات وابسته است.

به گزارش مهر، سید محمدصادق خرازی نماینده پیشین ایران در سازمان ملل و سفیر ایران در فرانسه عصر دوشنبه در جمع اعضا حزب اراده ملت ایرانیان همدان در تالار معلم همدان حضور یافت و ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات را تبیین کرد.

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به آرمان‌ها باید تلاش و تکاپو داشت، بیان داشت: با برداشتن گام‌های اصولی و بنیادی می‌توان به نتیجه رسید و آرمان اصلاحات ریشه در مدینه النبی دارد.

خرازی با بیان اینکه مبنای اصلاح‌طلبان دوستی، راستی و اهمیت دادن به توده‌ های مردم است، گفت: امروز آگاهی سیاسی یک موهبت است کمااینکه مردمی که در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند با مردمی که در شهرهای کوچک و روستاها زندگی می‌کند در مورد مسائل سیاسی نظر داده و آن را درک می‌کنند.

وی با بیان اینکه چنین مردمی را نمی‌توان محدود ساخت، گفت: بهتر است همه ما برای تحقق آرزوهای مردم ایران تلاش کنیم.

دبیر شورای مرکزی حزب اراده ملت ایرانیان با اشاره به اینکه برخی از شادی مردم در کشور دلخور هستند، ادامه داد: امیرکبیر آغازگر پیشرفت و توسعه مردم ایران بود و هر گامی که برمی‌داشت برای استقلال ایران بود.

خرازی افزود: وی اولین مصلح اجتماعی در ایران است و هیچ‌گاه در زمان صدارتش به خارجی‌ها امتیازی نداد و هیچ‌گاه حاکمیت استقلال ایران را به دیگران واگذار نکرد و بقایش را در شهادت دید.

وی با تأکید براینکه انتخابات مهم‌ترین وسیله ابلاغ آرمان جریان‌های فکری در جامعه است، گفت: صندوق‌های رأی مهم‌ترین راه رسیدن به آن آرمان‌ها است.

دبیر شورای مرکزی حزب اراده ملت ایرانیان عنوان کرد: نقطه عطف شکوه ایران را باید بر روی حضور در پای صندوق‌های رأی دید چراکه امنیت داخلی و خارجی مردم ایران به مشارکت در انتخابات وابسته است.

خرازی که تأکید داشت امنیت و امید دو بال پیشرفت هر ملتی است، عنوان کرد: اگر به قدرت‌های جهانی نیز نگاه کنید دغدغه امنیت دارند و بسیاری از متفکران معتقدند که امنیت مقدم بر آزادی سیاسی است.

خرازی با بیان اینکه وحدت و کثرت در عین مشارکت اجتماعی باید در هر شرایطی حفظ شود، اظهار داشت: مردم خادمان خود را می‌شناسند و اصلاح‌طلب واقعی قانون اساسی را قبول دارد و آن را ابزاری برای سرکوب مردم قرار نمی‌دهد بنابراین باید به دنبال این باشیم که در جامعه فرزانگانی حکومت کنند که هر قدمشان در جهت تعالی ملت ایران باشد.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج عمود انقلاب اسلامی هستند و اگر آنان نبودند اکنون کشوری نداشتیم، بیان داشت: سپاه پاسداران ارگان مقدسی است که نباید وارد سیاست شود.

خرازی تأکید کرد: با پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات دوران شکوفایی عقلانی در ایران بازخواهد گشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار