اعطا وام اقتصاد مقاومتی به 60 نفر از کارآموزان مرکز زیبادشت فردیس

کد خبر: ۱۶۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷ 12 January 2016


رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان فردیس گفت که 60 نفر از کارآموزان آموزش دیده مرکز زیبادشت فردیس وام اقتصاد مقاومتی دریافت کردند.

محسن احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در دو دوره حدود 60 نفر از کارآموزان آموزش دیده مرکز زیبادشت فردیس برای گرفتن وام اقتصاد مقاومتی با همکاری بسیج مستضعفان به بانک مهر اقتصاد معرفی شدند.

وی ادامه داد: سقف وام از 100 میلیون تا 400 میلیون ریال بوده که به کاراموزان شامل دامداران ، طیور ، زنبوداران و غیره واگذار شده است.

وی گفت: طی 9 ماه گذشته 127دوره آموزشی که یک هزار و 443 نفر دوره آموزش مهارتی ،15 دوره آموزش در روستا که 235 نفر دوره و یک دوره ویژه عشایر 15 نفر دوره در بخش های کشاورزی ،شیلات ،قالی بافی،گلیم جاجیم و خیاطی از آموزشهای مهاری بهره مند شده اند.

احمدی افزود: آموزش های مهارتی به جامعه هدف به صورت مجزا برای برادران و خواهران ارائه داده شده است.

وی با بیان اینکه مرکز زیبا دشت فردیس یک مرکز تخصصی برای آموزش مشاغل و حرف زراعی باغی و شیلات است، گفت: این مرکز از نظر تنوع حرف و دوره های آموزشی، تخصص و توانمندی مربیان، فضای آموزشی یکی از مراکزمنحصربه فرد مراکز آموزشی البرزاست.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان فردیس گفت: خدمات آموزشی مرکز مذکور مورد استقبال کارجویان، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته های مرتبط قرار گرفته است.

احمدی افزود: کارشناسان جهاد الابنا لبنان یک دوره آموزشی در رابطه با طراحی فضای سبز و پارکها و پرورش درختان مثمر و غیر مثمر به مدت دو هفته در مرکز زیبادشت فردیس گذراندند.

مرکز آموزش فنی وحرفه ای در زیبادشت شهرستان فردیس قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار