توزیع 3 میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون 3 میلیون و 730 هزار لیتر سوخت نفت‌گاز بین تولید‌کنندگان بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۱۵۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷ 01 January 2016

به گزارش تابناک مازندران،رضا پور‌فلاح اظهار کرد: در راستای حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی، باغی، مکانیزاسیون و مرغداری‌ها، از ابتدای امسال تاکنون بیش از 3 میلیون و 730 هزار لیتر سوخت سهمیه‌ای یارانه‌ای بین کشاورزان شهرستان گلوگاه توزیع شد.

وی افزود: واحدهای مکانیزاسیون، مرغداری و دامداری‌ها در این شهرستان از مهم‌ترین بخش‌های مصرف سوخت بخش کشاورزی هستند که بر‌اساس قانون و جداول توزیع سوخت و با توجه به شرایط  و متناسب با ماه‌های سال با ثبت‌نام در سامانه تجارت آسان و با تائید مدیریت جهاد کشاورزی برای دریافت سوخت به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی معرفی می‌شوند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه بر دوگانه‌سوز کردن واحد‌های تولیدی در این شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: دوگانه‌سوز کردن واحدهای تولیدی و استفاده از تکنولوژی‌های نوین در زمینه کشاورزی باید مورد توجه قرار گیرد تا علاوه بر افزایش راندمان تولید، شاهد افزایش میزان درآمد کشاورزان باشیم.

پور‌فلاح خاطرنشان کرد: در حال‌حاضر هیچ‌گونه مشکل و کمبود سوخت در بخش کشاورزی شهرستان گلوگاه وجود ندارد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار