دبیر اجرایی نهمین نمایشگاه بزرگ استانی کتاب ایلام:

دیدار روزانه 2 هزار نفر از اقشار مختلف مردم از نهمین نمایشگاه کتاب ایلام/ پایان کار این نمایشگاه

روزانه بیش از 2 هزار نفر اقشار مختلف مردم بویژه اساتید دانشگاه، پژوهشگران، دانش آموزان و کارکنان دستگاه های اجرایی از نهمین نمایشگاه کتاب این استان بازدید می کنند.
کد خبر: ۱۵۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱ 31 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، دبیر اجرایی نهمین نمایشگاه بزرگ استانی کتاب ایلام اظهار داشت: روزانه بیش از 2 هزار نفر اقشار مختلف مردم بویژه اساتید دانشگاه، پژوهشگران، دانش آموزان و کارکنان دستگاه های اجرایی از نهمین نمایشگاه کتاب این استان بازدید می کنند.

سعید درویشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از فروش 2 میلیارد و 500 میلیون ریالی کتاب از ابتدای آغاز بکار این نمایشگاه در سوم دی خبر داد و پیش بینی کرد: با توجه به برگزاری آیین اختتامیه این نمایشگاه تا پایان امروز(9 دی) و حضور بیشتر علاقه مندان این مقدار افزایش یابد.

دبیر اجرایی نمایشگاه کتاب ایلام یادآور شد: 283 ناشر از استان های مختلف کشور در فضایی به گسترده سه هزار و 600 متر مربع گرد هم آمده و آخرین آثار خود را ارائه کرده اند.

درویشی تاکید کرد: 39 هزار عنوان کتاب در حوزه های مختلف دین ، علوم اجتماعی، کلیات، تاریخ، جغرافیا، کودک و نوجوان، زبان و علوم و فنون در این نمایشگاه عرضه شده است.

نهمین نمایشگاه کتاب استان ایلام از سوم دی کار خود را آغاز کرده و دیشب(9 دی) به کار خود پایان داد./پ
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار