دیروز زمین خواری می کردند،امروز آرامش شیراز را بر هم می زنند

شهردار شیراز گفت:کسانی که در گذشته به دنبال سوء استفاده و زمین خواری بودند،امروز در پی بر هم زدن آرامش شهر هستند و هدف آنها ایجاد تغییر در مدیریت ارشد فارس است
کد خبر: ۱۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸ 18 March 2015

به گزارش تابناک فارس،مهندس پاک فطرت امروز در مراسم گشایش 130 پروژه همزمان شهرداری شیراز با اعتبار ۵۶۰ میلیارد تومان ، در پارک آبی فروزان منطقه فرگاز،در قسمتی از صحبتهایش با اشاره به افرادی که در شهر مایه ی تشنج و صلب آرامش هستند،اظهار داشت: به نظر من مسئولان و بزرگان این استان، نمایندگان مجلس و علمای بزرگ جلو این شیطنت را بگیرند تا عده‌ای سواستفاده نکنند.
وی افزود :افرادی که تا دیروز در پی زمین خواری و سوء استفاده بودند،امروز در پی صلب آرامش و تغییر مدیریت ارشد فارس هستند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل هماهنگی با شورای شهر و مدیریت ارشد این استان شهرداری در حال پوست انداختن است و این همدلی و مدیریت جهادی باعث سرعت‌ بالای پروژه‌ها می‌شود.

پاک‌فطرت درباره پارک آبی فرگاز توضیح داد: این پروژه با نگاه نوینی آغازشده و نوع طراحی آن‌ که به طبیعت نزدیک‌تر است با دیگر پروژه‌های مشابه تفاوت دارد.

وی به شهرداران دیگر مناطق شیراز توصیه کرد که انتظار می‌رود ازاین‌پس در پاک‌سازی، به‌روز بودن و نزدیکی به طبیعت باید توجه بیشتری شود.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه همزمان با این پروژه، هفت پارک محله‌ای دیگر در مناطق مختلف شهر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، افزود: کوچک‌ترین پارک در این پروژه‌ها ۲ هزار مترمربع و بزرگ‌ترین نیز ۱۳ هزار مترمربع وسعت دارد ضمن آنکه یک سالن ورزشی غیرتوپی، ۸۰ پروژه زیرسازی، آسفالت، اجرای خیابان و چند پل عابر پیاده نیز در این پروژه‌ها دیده می‌شود.

وی تصریح کرد: در چهار سال گذشته به‌اندازه طول عمر شهرداری شیراز پل‌های عابر پیاده ساخته ‌شده است.

پاک‌فطرت همچنین از اجرای المان‌ها در خیابان‌های شیراز نیز سخن گفت و افزود: نصب سردیس‌های جدید از بزرگان شهر مانند انوری، قطب‌الدین و شهدایی مانند آیت‌الله دستغیب و ذوالانوار و شهدای دیگر در زمره کارهایی بوده که شهرداری شیراز برای ایجاد نشاط در معابر در ایام نوروز به‌کار بسته است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار