امام جمعه بهشهر:

فعالیت سیاسی بوی رجزخوانی و کینه ندهد

امام جمعه بهشهر گفت:مسایل و فعالیت های سیاسی نباید به گونه ای باشد که بوی رجزخوانی و کینه و نفرت بدهد.
کد خبر: ۱۵۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 28 December 2015

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری، در نخستین شورای مشورتی شهرستان بهشهربیان کرد: خدمت به مردم بالاترین عبادت است و بنا به فرمایش امام راحل مردم ولی نعمتان ما هستند و باید خدمت به مردم را به دیده نعمت نگاه کنیم.

وی با اشاره به اینکه بخشداران و شهرداران در خط مقدم خدمت به مردم هستند، افزود: اعضای شورای مشورتی در شناسائی کم و کاستی های منطقه باید با به کارگیری ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و با تلاش‌های مستمر در جهت آبادانی و رفع مشکلات مردم با تدبیر و تعامل و همکاری امید را در دل آنها به ارمغان آورد.

امام جمعه بهشهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه مدیران، بیان کرد: دولت فعلی جمهوری اسلامی که سر سفره آن هستیم شعارش تدبیر و امید است و در حقیقت شعار دولت بر دو رکن اساسی قرار دارد و دولت و دولتمردان باید با تدبیر، امید را برای مردم ایجاد کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهداف و تفکرات امام راحل را نقشه راه مسئولان دانست و گفت: تامین امنیت پایدار، تامین معیشت و اقتصاد، مسئله فرهنگی و اجتماعی از مهم ترین اهداف امام خمینی(ره) است تا مسلمانان با کرامت و عزت زندگی کنند.

جباری با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب امروز ادامه دهنده راه امام راحل هستند، عنوان کرد: برای رسیدن به اهداف باید تشکیلاتی را که امام راحل شکل دادند را بازخوانی کنیم و این باور را که از مردم هستیم، سرلوحه امور خود قرار دهیم.

وی بیکاری، نبود زیرساخت های لازم و مشکلات گردشگری را از عمده ترین مشکلات شهرستان بهشهر دانست و تاکید کرد: باید بدانیم که با همدلی و همکاری می توانیم مشکلات را پیگیر و با مدیریتی واحد در پیشبرد برنامه های کلان راهگشای بسیاری از مشکلات باشیم.

وی در پایان انتخابات را آبروی انقلاب و رهبری عنوان داشت و تصریح کرد: مسائل سیاسی را با سیاست زدگی جدا کنیم و افراد در تحلیل سیاسی دقت لازم را داشته باشند، طوری نباشد که از شعار ها و رجزخوانی ها بوی اختلاف و کینه ها بیاید، باید عالمانه و حکیمانه پیش برویم و قدر این فرصت را بدانیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار