راسک؛

راسک سیستان و بلوچستان گرمترین شهر کشور است

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک راسک مرکز شهرستان سرباز در جنوب استان با 27 درجه سانتی گراد گرمترین نقطه کشور است.
کد خبر: ۱۵۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹ 27 December 2015
رضا آزادمنش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ذاکرنیوز اظهار داشت: همچنین در 24 ساعت گذشته کنارک و بخش زرآباد این شهرستان واقع در جنوب سیستان و بلوچستان با 28 درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین نقاط کشور بودند.
وی گفت: امروز در جنوب شرق و سواحل شرقی سیستان و بلوچستان باد متوسط و در برخی نقاط گرد و خاک و کاهش دما پیش بینی می شود اما در دیگر نقاط استان جوی آرام حاکم است.
وی بیان کرد: از فردا به تدریج شاهد افزایش ابر در سطح استان خواهیم بود به طوری که در روزهای جمعه تا یکشنبه بارش باران، گاهی وزش باد در نیمه شمالی و با شدت کمتر در برخی نقاط جنوبی استان پیش بینی می شود.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سرمای هوا همچنان تداوم دارد فقط در روزهای پنجشنبه و جمعه در نواحی مرکزی استان افزایش موقتی دما رخ خواهد داد.
آزادمنش بیان کرد: زاهدان در شبانه روز گذشته با حداقل منفی پنج درجه سانتی گراد سردترین و زرآباد و کنارک با حداکثر 28 درجه بالای صفر گرمترین شهرهای سیستان و بلوچستان بودند.
استان سیستان و بلوچستان به دلیل بروز خشکسالی 17 ساله و وزش بادهای موسمی 120 روزه در سیستان و مونسون در دریای عمان و سواحل چابهار همواره با بادها و توفان های شدید و گرد و غبار رو به روست که بعضا سبب کاهش دید و آلودگی هوا حتی تا بیش از 20 برابر حد استاندارد می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار