تمرین خدمات امدادی درفردیس

کد خبر: ۱۵۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 23 December 2015

به مناسبت هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، دستگاه های امدادرسان و خدماتی روز چهارشنبه در خیابان شهید داوری شهرستان فردیس خدمات رسانی در مواقع حادثه را تمرین کردند.

مدیر بحران فرمانداری فردیس در حاشیه این تمرین به خبرنگار ایرنا گفت: تیم های ادارات خدمات رسان اعم از گاز، برق، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، شهرداری های مناطق 3 و 10کرج و نیروی انتظامی شهرستان فردیس در این تمرین شرکت کردند.

امیر رجبعلی افزود: این تمرین در ساعت صفر و بدون اطلاع قبلی دستگاه های امداد رسان و خدماتی از محل اجرای برنامه،برگزار شد.

وی ادامه داد: این مانور با رویکرد حریق در ساختمان و نجات از ارتفاع توسط نیروهای آتش نشانی و هلال احمر نسبت به انتقال مصدومین از طبقات انجام شد.

وی با اشاره به اینکه کسب آمادگی برای مقابله با حوادث غیر مترقبه در هر زمانی ضروری است، گفت: پیش بینی و آموزش های لازم در این خصوص می تواند باعث کاهش قابل توجه تلفات جانی و مصدومیت ها شود.

مدیر بحران فرمانداری فردیس گفت: ارتقاء و افزایش سرعت نیروهای عملیاتی و امدادی و تعمیرات، ارزیابی و سنجش میزان آمادگی نیروها در رویارویی با حوادث غیر مترقبه و ایجاد هماهنگی در بین نیروها عملیاتی، ارزیابی امکانات موجود و شناسایی نقاط قوت و ضعف، ارتقای سطح آگاهی مشترکان گاز در برخورد و نحوه انجام اقدامات در مواقع بحران از مهمترین اهداف این مانور بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار