هفتمین سمپوزیوم نوروپسیکولوژی ایران درالبرز

کد خبر: ۱۴۹۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 22 December 2015


معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی البرز از برگزاری هفتمین سمپوزیوم نوروپسیکولوژی ایران (روانشناسی اعصاب) با عنوان رویکرد نوروپسیکولوژیک به آسیب های روانی و اجتماعی از شنبه (پنجم دی ماه) در دانشگاه خوارزمی واحد تهران خبر داد.

مهشید منزوی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود:کمیته علمی سمپوزیوم نوروپسیکولوژی ایران با همکاری انجمن روان شناسی ایران و جهاد دانشگاهی واحد استان البرز این همایش را با محور رویکرد نوروپسیکولوژیک به آسیب های روانی و اجتماعی به مدت سه روز برگزار می کند.

وی اظهار کرد: نوروپسیکولوژی و شناخت، حافظه، زبان و تفکر، یادگیری و توجه، ارزشیابی و درمان، شخصیت، هیجان، توانبخشی، اخلاق، فرهنگ و هنرو ادارک زمان از محورهای اصلی موضوع مقالات این همایش است..

وی، نوروپسیکولوژی و آسیب شناسی اعتیاد، کودک آزاری، همسرآزاری، ناهمنوایی و ناسازگاری اجتماعی، اختلال ها و انحرافات جنسی، بزه کاری، رفتارهای پرخطر و آسیب های اجتماعی و تعارض های خانوادگی و رفتارهای خشونتی و تخریب و سایکوپاتی و اختلال شخصیت ضد اجتماعی از دیگر محورهای این سمپوزیوم است.

منزوی خاطرنشان کرد: پانل ها و کارگاه های آموزشی در زمینه های آسیب های روانی و اجتماعی از برنامه های جانبی این سمپوزیوم است و همچنین مجموعه مقاله های پذیرفته شده در کتاب مجموعه مقاله های این سمپوزیوم به چاپ خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار