استاندار لرستان

94کاندیدا در مجلس خبرگان رهبری وشورای اسلامی ثبت نام کردند

استاندار لرستان گفت:94کاندیدا در مجلس خبرگان رهبری وشورای اسلامی ثبت نام کردند.
کد خبر: ۱۴۹۰۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 21 December 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ، تا کنون ۹ داوطلب مجلس خبرگان رهبری و ۸۵ داوطلب مجلس شورای اسلامی در استان ثبت نام کرده اند.

استاندار لرستان با بیان اینکه تا کنون استقبال بسیار خوبی برای ثبت نام در انتخابات صورت گرفته که نشان دهنده انتخابات رقابتی و با حضور گسترده‌ مردم است، ادامه داد: در مجموع تا کنون ۸۵ داوطلب نسبت به ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی استان و ۹ نفر برای نام نویسی در انتخابات خبرگان اقدام کرده اند.

استاندار لرستان توضیح داد: از تعداد ۸۵ نفر داوطلب ثبت نام شده در مجلس شورای اسلامی استان، به تفکیک حوزه های انتخاباتی استان تا ساعت ۱۲:۴۵ ظهر امروز، شهرستان الیگودرز ۸ نفر، بروجرد ۱۹ نفر، پلدختر ۶ نفر، خرم آباد و دوره ۲۲ نفر، دلفان و سلسله ۸ نفر، دورود و ازنا ۱۱ نفر و کوهدشت و رومشکان ۱۱ نفر هستند.

مهندس بازوند در خصوص زمان ثبت نام داوطلبان تاکید کرد: به داوطلبان ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان توصیه می شود که کار ثبت‌نام در انتخابات را به روزهای آخر موکول نکنند و در فرصت زمانی اعلام شده برای ثبت نام اقدام کنند

بنا بر این گزارش، انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به‌طور همزمان جمعه هفتم اسفندماه برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار