از نبود فرماندار تا کج سلیقگی در برخورد با مردم

کد خبر: ۱۴۸۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷ 20 December 2015

عدم حضور فرماندار شهرستان آبدانان در مراسم آغاز بهسازی طرح بسیار مهم فرودگاه آبدانان که جای سوال داشت.

به گزارش تابناک ایلام عملیات بهسازی و بازسازی فرودگاه آبدانان با حضور مسئولین کشوری و لشکری روز چهارشنبه و به صورت ناگهانی انجام گرفت.

برای شروع کار بهسازی این فرودگاه نظامی که قرار است برای استفاده عمومی و غیرنظامی آماده شود 100 میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است.
این فرودگاه قرار است سال آینده آماده ی بهره برداری شود.
به گفته دکتر احمدی  نماینده حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی سال آینده اعتبار آماده سازی این فرودگاه افزایش چشمگیری داشته و در بودجه سال 95 مبلغ 300 میلیون ریال به این پروژه اختصاص خواهد یافت.
مراسم آغاز رسمی بهسازی فرودگاه آبدانان دارای حاشیه هایی بود:
عدم حضور فرماندار شهرستان آبدانان در مراسم آغاز بهسازی طرح بسیار مهم فرودگاه آبدانان که جای سوال داشت.
افتتاح فرودگاه آبدانان از مطالبات بحق مردم شهرستان آبدانان است که سالهاست قول آماده سازی آن داده شده و هم اکنون با تلاش مسئولان این طرح در حال محقق شدن است، هرچند برخی مقامات استان با احداث این فرودگاه مخالفت نشان داده بودند.
همچنین بخشی از مردم آبدانان با شور و شوق آمده بودند که از نزدیک شاهد آغاز بازسازی فرودگاه این شهرستان باشند ، اما متأسفانه با بی سلیقگی و کج سلیقگی مسئولین امر ،مانع از ورود مردم شدند که باعث دلخوری جمعی از آنها شد و محل را با ناراحتی ترک کردند .
کمی حوصله و سلیقه در برخورد با مردم می توانست خاطره خوشی از این واقعه در دل مردم به جای بگذارد ، حتی مسئولین می توانستند در درب ورودی ابتدا با مردم صحبت کنند و سپس به داخل محوطه فرودگاه جهت بازدید بروند اما متأسفانه بی اعتنایی به مردم با کج سلیقگی مسئولین صحنه نا خوشایندی را بوجود آورد.
بهتر است در اینگونه مراسمات هماهنگی لازم انجام شود و کینه و کدورتها به خاطر مردم کنار گذاشته شود تا همدلی و همزبانی به معنی واقعی محقق گردد.

منبع:آبدانان خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار