کرمان

هدایت تحصیلی در پایه‌ی نهم انجام می‌شود

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، هدایت تحصیلی و تکلیف رشته‌ی تحصیلی دانش‌آموزان، در سال تحصیلی جاری در پایه‌ی نهم متوسطه دوره‌ی اول انجام می‌شود
کد خبر: ۱۴۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 19 December 2015
محمد اسلامی در گردهمایی سرگروه‌های آموزشی رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان با بیان این‌که آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش از مهم‌ترین ضرورت‌های کنونی کشور است، بر هدایت دانش‌آموزان به سمت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش تاکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان فارغ‌التحصیل هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در مراحل کارشناسی و کارشناسی ارشد موفق‌تر هستند و در اشتغال و کارآفرینی، با مشکلات کم‌تری نسبت به سایر افراد جامعه مواجه هستند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان بر به‌روز رسانی هنرآموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش متناسب با پیش‌رفت تکنولوژی تاکید و خاطرنشان کرد: توانمندسازی معلمان در راستای ارتقای شرایط یاددهی– یادگیری ضروری است.
اسلامی تاکید کرد: توانمندی معلم به رشته‌ی تدریس، زمینه‌ی تسلط ومدیریت کلاس درس را فراهم می‌سازد.
وی با اشاره با این‌که کیفیت‌بخشی به فرایند آموزش، استراتژی اصلی آموزش و پرورش است، گفت: توانمندسازی و به‌روزرسانی دانش هم‌کاران با برگزاری دوره‌های آموزشی و استفاده از تجارب یک‌دیگر، بهترین بستر در راستای کیفیت‌بخشی به آموزش است.
شایان ذکر است؛ همایش سرگروهای رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش شهرستان‌ها و مناطق استان با حضور بیش از 500 نفر از هنرآموزان سرگروه، هم‌راه با برپایی کارگاه‌های علمی و تخصصی در پردیس شهید باهنر کرمان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار