جبهه مقاومت به رهبری ایران پیروزاست

امام جمعه موقت ملایر گفت: جبهه مقاومت به رهبری ایران در مقابل کفر پیروز است.
کد خبر: ۱۴۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵ 12 December 2015

امام جمعه موقت ملایر گفت: جبهه مقاومت به رهبری ایران در مقابل کفر پیروز است.

به گزارش فارس حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن فاضلیان ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی، داشتن تقوا را راه خروج از گناهان و معصیت‌ها دانست.

وی افزود: هرکس در زندگی تقوای الهی پیشه کند علاوه بر گشایش در امورات دنیوی‌اش در آخرت نیز به سعادت خواهد رسید.

خطیب موقت جمعه ملایر در ادامه ضمن تسلیت ایام دهه آخر ماه صفر و رحلت جانگداز پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) گفت: همه ما در این دو ماه توانسته‌ایم با عزاداری و دوری از گناهان ارادت خود به ائمه اطهار را نشان دهیم تا بعد از آن نیز خود را از گناه و معصیت دور نگه داریم.

وی امام رضا (ع) را مایه برکت برای ایران اسلامی دانست و افزود: وجود آن حضرت در سرزمین ما نظام و مردم را بیمه و روح ولایت و امامت را در کشور ما جاری کرده است.

فاضلیان تصریح کرد: کشور ما مملکت آستان قدس رضوی است و هرچه داریم از برکت امام هشتم(ع) و خاندان پاک ائمه اطهار است.

وی در ادامه با اشاره به حضور 20 میلیون زائر در حماسه اربعین حسینی گفت: این حضور پوزه دشمنان اسلام و شیعیان را به خاک مالید و نشان داد که دشمنان هرگز یارای مقابله با امت اسلامی را ندارد.

امام جمعه موقت ملایر یادآور شد: در این حماسه بزرگ به یاری خدا و با هوشیاری نیروهای امنیتی هیچ حادثه‌ای برای زائران پیش نیامد در حالی که عربستان سعودی در مراسم حج امسال با بی‌کفایتی و سوء مدیریت نتوانست امنیت 3 میلیون زائر بیت‌الله‌الحرام را تامین کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز در دنیا شاهد مقابله دو جبهه مقاومت و جبهه استکبار هستیم، گفت: در منطقه خاورمیانه جبهه مقاومت به فرماندهی جمهوری اسلامی ایران و رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای شکل گرفته که در این جبهه نیروهای حماس، حزب‌الله لبنان، سوریه، عراق و انصارالله یمن حضور دارند.

فاضلیان تصریح کرد: این در حالی است که جبهه کفر با حضور کشورهای قطر و عربستان و همراهی ترکیه به رهبری آمریکا و استکبار جهانی در مقابل ما ایستاده است.

وی با بیان اینکه تاکنون جبهه مقاومت توانسته با عزت و عظمت در مقابل جبهه کفر بایستد، گفت: ملت‌های مسلمان با اتحاد و وحدت باید در مقابل ظلم مقاومت کنند و این مقاومت پیروزی و سربلندی را به همراه خواهد داشت.

امام جمعه موقت ملایر در ادامه ضمن گرامیداشت هفته وقف در کشور گفت: وقف چشمه جاری است که باقیات و صالحات آن بعد از مرگ واقف از بین نمی‌رود.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین واقفان اسلام پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار بودند، افزود: به لطف خدا امروز نیز با ادامه راه ائمه اطهار شاهد وقف‌های زیادی از سوی واقفان در کشور هستیم.

فاضلیان با اشاره به جایگاه برتر شهرستان ملایر در وقف گفت: در حال حاضر این شهرستان در زمینه وقف بسیار موفق بوده و واقفان جدید باید با توجه به نیازهای روز جامعه اموال خود را در این زمینه وقف کنند.

وی همچنین با اشاره به هفته پژوهش در کشور بر توجه به بحث‌های علمی، پژوهشی تأکید و خاطرنشان کرد: نیاز است برای مقابله با دشمن به تولید علم و پژوهش پرداخته و آن را در کشور عملی کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار