به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از لرستان ،" هوشنگ بازوند"  در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‎گذاری لرستان که به ریاست وی و با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، "مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی"، مدیرکل بهزیستی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران بانک‎های عامل و مدیران دستگاه‎های اجرایی استان و سایر اعضاء در محل استانداری لرستان تشکیل شد، افزود: نرخ بیکاری در استان بالا است و برخی بانک‌های عامل هیچ حمایتی برای اشتغال‌زایی ندارد.
اخراج مدیرامورشعب بانک صادارا ت  لرستان در جلسه اشتغال توسط استاندار
بازوند در بخش دیگری از سخنان خود بابیان این‌که بانک‌های خصوصی در استان نباید برای ما «بار» باشند، افزود: اگر بانک‌ها سپرده مردم لرستان را بگیرند و به‌جای دیگری ببرند، در حق مردم این استان ظلم کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: بانک‌های استان برای توسعه و اشتغال استان بایستی گام بردارند.
سخنان استاندار با مخالفت این مدیر بانکی مواجه شد، وی در پاسخ به درخواست استاندار گفت: بنده تابع دستورات مدیر ارشد بانک هستم و با توجه به محدودیت منابع مالی امکان پرداخت هیچ‌گونه تسهیلاتی را نداریم.
این پاسخ مدیر بانک صادرات باعث شد؛ استاندار وی را از جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‎گذاری لرستان اخراج کند و به وی اعلام کرد که حق مراجعت به محل کار را هم ندارد.
وی اظهار کرد: برخی از مدیران بانکی استان هیچ تلاشی برای جذب اعتبارات اشتغال‌زایی و کارآفرینی را ندارند و در وضعیتی که لرستان با مشکل بیکاری دست‌وپنجه نرم می‎کند این مدیران هیچ تلاش و همتی برای جذب اعتبارات را نداشته‌اند.
استاندار لرستان در ادامه ضرب‎الاجل یک‌ماهه به مدیران بانکی داد و از آن‌ها خواست که ظرف یک ماه آینده اعتبارات لازم را برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی در استان را جذب نمایند.
این سخنان استاندار با توضیحات و مخالفت یکی از مدیران بانکی (صادرات) همراه شد، بازوند خطاب به این مدیر بانکی اظهار کرد: به‌جای این‌که به دنبال منابع بروید و داستان‌های «حسین کُرد» تعریف کنید به تعهدهای خود عمل کنید!
وی ادامه داد: توضیحاتی که شما دادید، ما آن‌ها را می‌دانیم و همه‌کسانی که اینجا حضور دارند برای ارائه گزارشی از منابع و مصارف شما آمده‌اند.
بازوند افزود: این چه ادبیاتی است که به کار می‌برید که مصارف ما این‌قدر است و منابع ما آن‌قدر؟! شما مدیر هستید و موظف شده‌اید که حق این استان را تأمین کنید.
وی افزود: تکلیف مردم در این میان چیست؟ شما چرا مدیر شدید؟ شما به‌عنوان مدیری که هنوز نمی‌دانید سهام عدالت متعلق به دولت است و از سهام بانک خودت خبر ندارید، چطور می‌توانید مشکلات را حل کنید؟
استاندار لرستان تصریح کرد: شما تعهد دارید و باید به آن عمل کنید؛ لکن این‌که بگویید به من باید ابلاغ شود و ... ما این‌ها را قبول نداریم!
بازوند بابیان این‌که اگر می‌توانید به تعهدات خود عمل کنید و اگر نمی‌توانید اعلام کنید تا تصمیم لازم گرفته شود، افزود: اگر نمی‌توانید به تعهدهای خود عمل کنید دیگر حق کار کردن در این مدیریت را ندارید.