رفع تصرف از 2هزارمتر اراضی ملی کرج

کد خبر: ۱۴۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱ 08 December 2015

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج گفت: در اجرای اعمال تبصره یک ذیل ماده 55، حدود دوهزار و 150 مترمربع از اراضی ملی این شهرستان رفع تصرف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، حامد فرضی افزود: این میزان اراضی در قالب دو قطعه از اراضی ملی در حوزه شهرستان کرج رفع تصرف شد.

وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، مبنی بر برخورد قاطع با پدیده زمین‌خواری و مقابله با متجاوزان به اراضی منابع ملی اقدامات پیشگیرانه در این زمینه در دستور کار حافظان انفال قرار گرفت.

فرضی تأکید کرد: به همین منظور اکیپ‌های گشت و مراقبت به صورت ویژه در نقاط مختلف حوزه شهرستان کرج فعال شده و طی انجام ماموریت در منطقه به محض آگاهی از وقوع تخلف و به استناد تبصره یک ذیل ماده 55 قانون حفاظت و حمایت از جنگل‌ها و مراتع کشور، عوامل یگان حفاظت نسبت به رفع آثار تصرف و بازگرداندن عرصه به حالت اولیه خود اقدام کرده‌اند.

وی گفت: در پلاک‌های موسوم به سرک و لانیز از توابع بخش آسارا که از طرف متخلفان پایه‌گذاری، فنس‌کشی و کاشت نهال شده بود با اقدام به موقع ماموران یگان حفاظت شهرستان رفع تصرف شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار