موج جديد سرما در راه گيلان

کد خبر: ۱۴۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ 08 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

آسمان گیلان بعد از 2 روز نسبتا آفتابی از فردا دوباره بارانی و برفی می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مدیر کل هواشناسی گیلان امروز گفت : فردا آسمان گیلان نیمه ابری تا ابری بتدریج همراه با بارش باران ، وزش باد و در کوهستان ها با بارش برف همراه خواهد بود.

بهمن کمانگر افزود : دمای هوای گیلان هم 5 تا 10 درجه کاهش خواهد یافت.
وی گفت : این وضعیت جوی فقط فردا در گیلان مستقر است و شرایط جوی این استان شمالی بعد از آن دست کم تا 3 روز نسبتا پایدار خواهد بود.
مدیر کل هواشناسی گیلان اعلام کرد : آسمان گیلان امروز صاف تا قسمتی ابری ، گاهی با رشد ابر و از اواخر وقت همراه با رشد ابر همراه خواهد بود.
بهمن کمانگر گفت : اگرچه دریای خزر امروز با ارتفاع موج 20 تا 50 سانتی متر برای فعالیت های دریانوردی مناسب است اما فردا با ارتفاع موج 50 سانتی متر تا 2 و نیم متر به تدریج نامناسب خواهد شد.
بهمن کمانگر افزود : رطوبت فعلی هوای رشت ، مرکز گیلان 70 درصد و دمای هوای این شهر9 درجه سانتی گراد بالای صفر گزارش شده که در مقایسه با دیروز در همین ساعت 4 درجه بیشتراست.
وی افزود : تالش با 13 درجه بالای صفر و دیلمان با 7 درجه پایین صفر به ترتیب گرم ترین و سرد ترین مناطق استان بودند.
مدیر کل هواشناسی گیلان گفت : در 24 ساعت گذشته انزلی با 63 و 5 دهم میلی متر و آستارا با یک دهم میلی متر بترتیب بیشترین و کمترین میزان بارش را داشته اند.
ایرانپرست مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت : همه راه های استان به جز 12 کیلومتر انتهایی جاده پونل به خلخال به علت احتمال ریزش بهمن باز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار