تجلیل‌از رسانه‌های برتر در حوزه‌ پژوهش

کد خبر: ۱۳۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶ 30 November 2015

جانشین رئیس ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان البرز از تجلیل رسانه های برتر در هفته پژوهش خبر داد.

عباداله کامکار در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت پژوهش به تشریح فعالیت‌های ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری پرداخت و اظهار کرد: تشویق و تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر و ارزیابی فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، رشد و دستگاه‌های اجرایی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش در استان البرز است.

جانشین رئیس ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان البرز در ادامه خاطرنشان کرد: امسال در هفته پژوهش از رسانه های برتر تجلیل می شود.

کامکار گفت: رسانه هایی که نسبت به تهیه و تولید اخبار، پوشش خبری و اطلاع رسانی هفته پژوهش و فناوری استان اهتمام جدی داشتتند تجلیل خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه کمیته برای انعکاس اخبار مربوط به برنامه ها و اطلاعیه های این نمایشگاه تشکیل می شود، تصریح کرد: دبیران کمیته های مختلف موظف به اطلاع رسانی هستند و باید در اولین فرصت اخبار را در اختیار کمیته اطلاع رسانی قرار دهند.

در پایان گفتنی است؛ رسانه های گروهی استان می توانند، آثار خود در حوزه خبر، گزارش، یاداشت و مقاله به دبیرخانه ستاد هفته پژوهش و فناوری پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران واقع در کرج و یا به این ایمیل m.po.۱۲۵۵۲۱@gmail.com ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار