رئیس مجلس :

خدمات ارائه شده در مرز شلمچه ایده آل است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات ارائه شده در مرز شلمچه به زائران اربعین حسینی بسیار ایده آل است.
کد خبر: ۱۳۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 30 November 2015
علی لاریجانی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در مرز شلمچه اظهار کرد: امروز از مرزهای مهران و شلمچه دیدن کردم و شاهد بودم که مردم با چه تعلق خاطری در مرزها تردد و به سمت عراق حرکت می کنند.

وی افزود: امروز با وجود معطلی و ازدحام بالا در مرز مهران، مشاهده کردم که مردم با روحیه خوبی در حال حرکت به سمت راه های خروجی بودند و خللی در روحیه آنها بابت معطلی ایجاد نشده بود.

لاریجانی با بیان اینکه مرز شلمچه را آماده تر از مرزهای دیگر برای حضور زائران حسینی دیدم، عنوان کرد: لازم می دانم بابت این شرایط خوب فراهم شده در مرز شلمچه از سازمان منطقه آزاد اروند، استانداری خوزستان، فرمانداری ها و شهرداران شهرهای خدمات رسان در استان خوزستان تشکر کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات رسانی موکب ها در مرز شلمچه نیز گفت: تنوع خدمات رسانی موکب هایی که توسط خود مردم اداره می شود بسیار بالا بود به همین دلیل خدمات ارائه شده در مرز شلمچه را بسیار ایده آل برای تردد زائران به سمت عراق دیدم.

لاریجانی اظهار امیدواری کرد که همدلی مردم برای برگزاری مراسم اربعین باعث شود که خدمالت رسانی مسئولان و نمایندگان به مردم خوزستان بر پایه همدلی و ارتقای جایگاه استان باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار