معاون نماینده ولی فقیه در سپاه:

خطر نفوذ جدی است

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران از راه‌‌اندازی 600 پژوهشکده علمی پژوهشی در آمریکا برای نفوذ به قلب نظام ایران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹ 26 November 2015

به گزارش تابناک – البرز: سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر ظهر امروز در یادواره شهدای اصناف که در سالن شهدای بسیج جوانان کرج برگزار شد با اعلام اینکه بسیج الگویی برتر و از افتخارات ما است افزود: بسیجیان با حضور همه جانبه خود در صحنه‌های مختلف از آرمان‌های نظام و انقلاب دفاع کردند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب است افزود: بسیجیان در این عرصه و با حضور در صحنه‌های مختلف کارنامه درخشانی را در حفظ و حراست از انقلاب و آرمان‌هایش دارند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: امروز دشمنان این کشور در نظر دارند تا با نفوذ به مسائل مختلف، بر ما سلطه کنند.

وی تصریح کرد: نفود نیز یکی از مهمترین اخطارهایی است که رهبر معظم انقلاب بارها و بارها به ما گوشزد کرده‌اند.

سپهر با اعلام اینکه شیطنت‌های امریکا نیز نان دهنده خطر نفوذ است گفت: در این راستا رهبر معظم انقلاب درباره خطر نفوذ دشمنان در کشورمان اخطار داده‌اند لذا بر تمام مردم و مسئولان تکلیف است که در مقابل توطئه‌های نفوذ دشمن، هوشیار و مراقب باشند.

وی بصیرت و آگاهی را مهمترین راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و بیان داشت: بسیج در تمام عرصه‌های مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی و فرهنگی حضوری فعال دارند و در برابر هر گونه توطئه دشمن مقابله خواهند کرد.

سپهر با تأکید بر اینکه فرمایشات رهبری در خصوص نفوذ بسیار اهمیت دارد ادامه داد: خطاب مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ دشمن و مراقبت از آن به خواص و نخبگان است.
وی افزود: در این راستا بسیج که از خواص محسوب می‌شود باید همیشه آگاه و بصیر باشد و در برابر توطئه دشمنان با آگاهی و بصیرت ایستادگی کند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: در این راستا باید همیشه هوشیار باشیم و بدانیم که دشمن هرگز دست از توطئه و دسایس خود برنخواهد داشت.

سپهر در بخشی دیگر از سخنان خود حفظ آرمان‌های نظام و انقلاب را مهم خواند و گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس مردم با حضور همه جانبه خود در جبهه‌ها و دفاع از کشور مانع از رسیدن دشمنان به اهدافشان شدند و با حضور در خط مقدم جبهه‌ها و حتی در پشت جبهه‌ها در حفظ آرمان‌های انقلاب تلاش جدی و تأثیرگذاری را از خود نشان دادند.

وی با بیان اینکه 43 درصد شهدای ما بسیجی بودند،‌ ادامه داد: راه شهدا ادامه‌دار است و هرگز فراموش نمی‌شود و ما تا سرحد شهادت در رکاب رهبرمان ایستاده‌ایم.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود به توطئه‌های آمریکا علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: آنها می‌دانند از طریق نظامی نمی‌توانند جمهوری اسلامی را تغییر دهند که اگر درصدی سانس برای خود متصور بودند لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند.

سپهر ادامه داد: به همین دلیل به دنبال نفوذ و تغییر ماهیت جمهوری اسلامی از درون هستند و برای این کار 600 پژوهشکده علمی پژوهشی را راه‌اندازی کرده و متأسفانه در داخل نیز برای این پژوهشکده‌ها خوراک تهیه می‌کنند تا راهکارهای نفوذ در اقتصاد، ‌سیاست و مسائل هسته‌ای ما را پیدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار