در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی:

دولت در مبارزه با قاچاق جدی است

فرماندار مشهد گفت: دولت به طور جدی به دنبال جلوگیری از قاچاق در کشور است تا سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در جامعه اعمال شود.
کد خبر: ۱۲۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰ 16 November 2015
رضا منصوری در نشست خبری پیرامون معرفی طرح مبارزه با البسه مستعمل در فرمانداری مشهد اظهار کرد: حمایت از تولید و اقتصاد داخلی سبب ارتقای تولید ملی و رونق اشتغال می‌شود که متاسفانه قاچاق در ایران به این مهم ضربه وارد می‌کند.

وی قاچاق را همراه با تاثیرات منفی در اقتصاد و تولید کشور دانست و تصریح کرد: اعمال سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط دولت در جامعه به شدت دنبال می‌شود.

فرماندار مشهد با تاکید بر اینکه دولت به طور جدی به دنبال جلوگیری از قاچاق در کشور است تا سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در جامعه اعمال شود، بیان کرد: یکی از اقدامات مهم در این عرصه، تشکیل ستاد طرح مبارزه با البسه مستعمل در مشهد است که با همکاری شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی، اماکن، نیروی انتظامی و سازمان صنعت و معدن در حال پیگیری است.

وی خواستار همکاری بیشتر مردم با اعضای این ستاد شد و تاکید کرد: مردم به هیچ وجه نباید خرید پوشاک خود را به غیر از مراکز خرید رسمی انجام دهند زیرا بسیاری از سودجویان برای فروش بیشتر محصولات خود البسه مستعمل را بجای لباس نو به آنها می‌فروشند.

منصوری یادآور شد: معمولا این نوع لباس‌ها با قیمت ارزان عرضه می‌شوند که می‌توانند سلامت شهروندان را به خطر بیاندازند چراکه بیشتر مردم به علت ارزان بودن تصمیم به خرید البسه مستعمل می‌گیرند در حالی که از بیماری‌ها و غیربهداشتی بودن آن باخبر نیستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار