نمایشگاه بزرگ کتاب در اردکان افتتاح شد

نمایشگاه بزرگ کتاب طی مراسمی در اردکان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۲۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲ 14 November 2015

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا تابش نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح این نمایشگاه فرهنگی، با گرامیداشت هفته بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، نقش کتابخانه ها در ارتقاء سطح فرهنگی و اجتماعی جامعه و تلاش کتابداران در این راستا را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: این نقش با افزایش کیفی کتاب ها و منابع علمی در دسترس متقاضیان پررنگ تر خواهد شد.

وی به فناوری های جدید و شبکه های ارتباطات مجازی اشاره کرد و گفت: کتاب در سبد فرهنگی کشور هنوز دارای جایگاه است و باید در معرفی آثار مکتوب و ترغیب مردم به مطالعه کتب مختلف ، از این تکنولوژی ها به بهترین نحو بهره جست تا این جایگاه به فراموشی سپرده نشود.
این مسوول عنوان داشت: هرچند شهرستان اردکان از نظر تعداد کتابخانه و درآمد سالیانه، بعد از مرکز استان در رتبه دوم قرار دارد ولی نیاز جدی به استاندارد سازی فضاهای کتابخانه ها احساس می شود که امیدوارم اقدامات مناسبی از سوی دست اندرکاران مربوطه صورت پذیرد.
تابش همچنین با اشاره به سابقه فرهنگی شهرستان اردکان در سالیان متمادی، از عدم توجه مسوولان به ساخت کتابخانه مرکزی اردکان علیرغم اخذ مصوبه هیات دولت در این زمینه، گلایه کرد و خواستار تملک هر چه سریعتر زمین تخصیصی و پیگیری های بعدی شد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار