مجمع نمایندگان اردبیل کارنامه موفقی نداشته

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان استان اردبیل که انتظار می‌رفت در این دوره با هماهنگی بیشتر پیگیر مشکلات و مطالبات مردم باشد، عمل نکرده و توفیق چندانی نداشت.
کد خبر: ۱۲۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶ 11 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور حقیقت‌پور عصر امروز در جمع تعدادی از منتخبان در اردبیل اظهار کرد: ما دو انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی را به عنوان مقطع حساس و خطیر پیش رو داریم و نیازمند آن هستیم تا با درایت بیشتر و توجه به جلب مشارکت مردم زمینه برگزاری آبرومند این دو انتخابات را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: به دور از هرگونه نگاهی باید تمرکزمان را بر حضور و جلب مشارکت مردم در انتخابات قرار دهیم چرا که حضور مردم مهمتر از مباحث حاشیه‌ای و تبلیغ برای برنده شدن فرد خاص یا پیروزی حزب و یا گروهی فعال در جامعه است.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در این انتخابات باید رکورد حضور مردم شکسته شود تا اعتماد مردم به ساختار حاکمیت بار دیگر به نمایش درآید.

حقیقت‌پور با بیان اینکه مردم با رویکرد منطقی و معقول به گزینه‌های شایسته رأی می‌دهند، افزود: مردم ما امروز مشتری جریان تند نیستند بلکه ما به یک افراد معقول و منطقی نیاز داریم تا هزینه مدیریت کشور را بالا نبرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: از هر طیف و جریانی که افراد با رویکرد درایت، عقلانیت و اعتدال بتوانند کارشان را انجام دهند، مردم قطعاً به آنها رغبت نشان می‌دهند چرا که امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگر به اعتدال، عقل و درایت نیاز دارد.

حقیقت‌پور ضرورت آرام کردن فضای جامعه را به سمت حرکت‌های منطقی با عقلانیت بیشتر و اعتدال واقعی یادآور شد و اضافه کرد: ما بعد از 37 سال از پیروزی انقلاب و گذر از مشکلات و دوران‌های سخت امروز به این نتیجه رسیدیم که باید بر پایه ارزش‌های دینی و الهی حرکت‌هایمان را انجام دهیم تا مجلس آینده بر محور کارآمدی، عقلانیت و دیانت شکل بگیرد.

وی ادامه داد: ما امروز به شدت نیازمند این سه مؤلفه در گذر از بحران‌ها و شرایط سخت اقتصادی هستیم و هر کس پیروز انتخابات شود باید رقبایش قاعده بازی را رعایت کنند، همان طوریکه انتظار می‌رود عده‌ای از رقبای دولت فعلی قاعده بازی را رعایت کرده و به وضعیت شکننده اقتصادی کشور ضربه و صدمه‌ای را وارد نکنند.

حقیقت‌پور با بیان اینکه باید در حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال مردم و عبور از گردنه‌های صعب‌العبور به سمتی حرکت کنیم تا به خود اجازه ندهیم چوب لای چرخ مسئولان اجرایی گذاشته و به خاطر مقاصد حزبی و یا منافع خودمان بر کارهای درست دولت نیز ضربه و خدشه‌ای را وارد کنیم، گفت: البته نقد منصفانه و دفاع عقلانی ضروری به نظر می‌رسد و در همین راستا باید اشتباهات و ضعف‌ها را نیز متذکر شد.

وی افزود: شرایط کشور ایجاب می‌کند که همه حول محور ولایت به وحدت رسیده و تلاش جدی بر حل مشکلات و گذر از تهدیدهای اقتصادی و فرهنگی را شاهد و ناظر باشیم.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنده به عنوان نماینده اول مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین با 104 هزار رأی در این چهار سال تلاش کردم تا به دور از منافع شخصی خود به تعهدات و شعارهایی که داده‌ام، پایبند باشم تا به دور از کار اقتصادی و یا توجه به منافع شخصی با اصل قرار دادن موضوع راستگویی پیگیر مطالبات مردم باشم.

حقیقت‌پور تصریح کرد: با وجود تلاش‌هایی که انجام شده، استان اردبیل از مسیر توسعه همه‌جانبه دور مانده و همچنان برخی نگاه‌ها و نگرش‌های تنگ‌نظرانه ما را از رسیدن به اهدافمان دور کرده است.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: انتظار بود که مجمع نمایندگان استان هماهنگ‌تر و با کارنامه موفق‌تر در این چهار سال پیگیر خواسته‌های مردم بودند اما این آرزو محقق نشدن و در این باب توفیقی نداشتیم.

حقیقت‌پور ادامه داد: ای کاش ما مجمع نمایندگانی همچون مشهد، اصفهان و شیراز داشتیم که قوی و با همدلی بیشتر در مسیر خدمت‌رسانی حاضر هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار