امام جمعه کرمان

جشن واقعی روز نداشتن مستضعف است

آیت الله سید یحیی جعفری روز چهارشنبه در نشست کارآفرینی و رفع محرومیت استان کرمان که با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در استانداری برگزار شد افزود: توطئه های دشمنان در حوزه های مختلف از جمله در هشت سال جنگ تحمیلی موجب از بین رفتن سرمایه های کشور شد و زمینه خدمتگزاری هرچه بهتر به مردم را از بین برد
کد خبر: ۱۲۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 11 November 2015
  آیت الله سید یحیی جعفری روز چهارشنبه در نشست کارآفرینی و رفع محرومیت استان کرمان که با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در استانداری برگزار شد افزود: توطئه های دشمنان در حوزه های مختلف از جمله در هشت سال جنگ تحمیلی موجب از بین رفتن سرمایه های کشور شد و زمینه خدمتگزاری هرچه بهتر به مردم را از بین برد.
وی بیان کرد: ولایت کشور ما را از شر استکبار نجات داد و امام راحل با این سرمایه توانست این کار عظیم و بزرگ را انجام داده و طاغوت را از مملکت بیرون کند.
امام جمعه کرمان گفت: در طول 36 سال با وجود توطئه های دشمنان که ادامه دارند، همواره تلاش شده تا در خدمت به محرومان و نیازمندان نهایت تلاش صورت گیرد.
وی ادامه داد: دشمنان جز منافع مادی و آنچه که برای آنها مفید است چیز دیگری را قبول ندارند و ما 36 سال در برابر توطئه های دشمنان ایستاده ایم که این امر با تکیه بر رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی حاصل شده است.
آیت الله جعفری همچنین گفت: امام صادق (ع) می فرماید که اسلام بر روی پنج پایه نماز، روزه، حج، زکات و ولایت استوار است.
وی عنوان کرد: زکات امری بسیار مهم است و در قرآن کریم در کنار نماز به پرداخت زکات نیز تاکید شده که نشان دهنده اهمیت این موضوع است.
وی افزود: براساس فرموده امام صادق (ع) ولایت از همه امور بالاتر است زیرا بقیه این مسائل مشروط به یک شرایط ویژه هستند.
این نشست در ادامه سفر دو روزه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به استان کرمان برگزار شد.  
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار