فشنگ برای تیراندازی نداریم

ملی‌پوش تیراندازی گفت: تا مشکل فشنگ ما حل نشود نمی‌توانیم شرایط را در تیراندازی خفیف بهبود ببخشیم.
کد خبر: ۱۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲ 12 March 2015

ملی‌پوش تیراندازی گفت: تا مشکل فشنگ ما حل نشود نمی‌توانیم شرایط را در تیراندازی خفیف بهبود ببخشیم.

به گزارش ایسنا؛ مه‌لقا جام بزرگ اظهار کرد: تمرین‌هایم را در همدان پیگیری کردم چند هفته است که به اردوی تیم ملی ملحق شدم. اما به دلیل کمبود فشنگ مجبوریم که همچنان خشک تمرین کنیم. فقط حالت می‌گیریم و شلیک نمی‌کنیم. نداشتن فشنگ معضل شده است. نمی‌توان انتظاری از تیراندازان خفیف داشت.

وی ادامه داد: در تفنگ بادی رقابت بین ورزشکاران زیاد است و نتایج به دست آمده بسیار نزدیک است. اما در خفیف به دلیل تمرین‌های خشک فرق بین نفرات زیاد است. در اولین مسابقه‌ای که پیش رو دارم در سه وضعیت شرکت خواهم کرد. دوست دارم در بادی نیز حضور داشته باشم اما به دلیل امتیازاتم در خفیف لازلو سرمربی تیم ترجیح داده که من در تفنگ بادی فعلا شرکت نکنم.

جام بزرگ در رابطه با عدم برگزاری لیگ در تیراندازی خاطرنشان کرد: به دلیل نداشتن سالن 50 متر در بیشتر استان‌ها نمی‌توان لیگ در بخش بانوان داشته باشیم و باید به رقابت‌های فصلی اکتفا کنیم. تیراندازی ورزش پرهزینه است و هیات‌های استانی نمی‌توانند برای لیگ تیم بدهند.

ملی‌پوش تیراندازی درخصوص شرایط کسب سهمیه المپیک گفت: می‌توانستیم 4 سهمیه را برای المپیک کسب کنیم. 2 نفر در بخش خفیف و 2 نفر در تفنگ بادی امکان کسب سهمیه المپیک ریودوژانیرو را دارند. بستگی دارد که شرایط ملی‌پوشان به چه شکل باشد تا نفرات اعزامی در هر بخش مشخص شوند.

وی در پایان گفت: انتظار داشتیم بعد از بازی‌های آسیایی گوانگژو و اینچئون نگاه مسئولان به این رشته تغییر کند. تیراندازی رشته پرمدالی است خصوصا در بخش بانوان موفقیت‌های زیادی به دست آمده است. اما تا زمانی که حمایت خوب از مسئولان نداشته باشیم نمی‌توانیم افتخارات مهم تری کسب کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار