دستگیری باند مخوف آدم‌ربایی در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری اعضای باند مخوف آدم‌ربایی و زورگیری با یک میلیارد ریال اخاذی در یکی از شهرستان‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱ 09 November 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مسعود جعفری‌نسب گفت: در پی مراجعه فردی به ماموران پلیس آگاهی شهرستان نکا، مبنی بر اخاذی 50 میلیون ریالی و زورگیری از وی از سوی افرادی ناشناس، موضوع در دستور کار ماموران آگاهی استان و شهرستان نکا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از مال‌باخته دریافتند، چند نفر مرد با همکاری یک زن و تشکیل باندی مخوف پس از کشاندن طعمه‌های خود به یک منزل به بهانه تعمیر وسایل الکتریکی منزل و یا کمک به افراد نیازمند، آنان را مورد ضرب و جرح قرار داده و با تهدید به قتل و زورگیری از آنان بیش از 100 میلیون ریال اخاذی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و فنی کارشناسان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند، از شناسایی یکی از متهمان به اخاذی و زورگیری خبر داد و افزود: ماموران یکی از اعضای این باند به نام «و ـ خ» 31 ساله ساکن نکا را در عملیاتی ضربتی شناسایی و دستگیر کردند.

جعفری‌نسب از شناسایی عضو دیگر این باند که یک زن 26 ساله به نام «ف ـ خ» بوده، خبر داد و افزود: این زن به همراه فردی دیگر که در منزل یکی از دوستانش مخفی شده بود، در عملیاتی پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به یکی از اقدامات تبهکارانه این باند، افزود: اعضای این باند مخوف با کشاندن مردی 51 ساله برای کمک مالی به یک منزل با تهدید به قتل از وی 700 میلیون ریال اخاذی کردند.

جعفری‌نسب از اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی برای شناسایی دیگر متهمان این پرونده خبر داد و ادامه داد: متهمان دستگیر شده در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب بزه شدند، اما با ارائه شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشوده و به دو فقره آدم‌ربایی و اخاذی اقرار کردند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به متواری شدن دو متهم دیگر از اعضای این باند به یکی از استان‌های همجوار، بیان داشت: با هماهنگی قضایی دو متهم دیگر به نام‌های «ف ـ ب» 27 ساله و «ع ـ خ» 29 ساله از اعضای این باند در عملیاتی هماهنگ و ضربتی دستگیر شدند.

وی در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار