تسریع پروژه منطقه ویژه اقتصادی کازرون

فرماندار شهرستان کازرون گفت:با هدف شتاب بخشیدن به روند عملیات راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان 50 میلیارد ریال به این امر اختصاص داده شد.
کد خبر: ۱۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹ 10 March 2015
حمیدرضا گرامی ، سه شنبه در نشست با عضو شورای هماهنگی مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی کشور

در کازرون بیان داشت:این اعتبار برای ادامه امور مربوط به برق رسانی ، آب و فاضلاب ، تصفیه خانه و حصار کشی این منطقه هزینه می شود.

وی افزود:برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی کازرون با شماری از سرمایه گذاران کازرونی مقیم در استان های مختلف کشورمان و حاشیه خلیج فارس رایزنی شده و آنان نیز آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در این منطقه اقتصادی اعلام کرده اند.

گرامی ادامه داد:با فعال شدن منطقه ویژه اقتصادی شهرستان کازرون ، تحول بزرگی در این شهرستان و شهرستان های همجوار ایجاد خواهد شد.

عضو شورای هماهنگی مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی کشورکه در راس هیاتی برای بررسی پیشرفت فیزیکی منطقه ویژه اقتصادی کازرون به این شهرستان سفر کرده است در این نشست گفت:راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی کازرون پیشتر در هیات دولت مصوب شده بود امابا تصویب نهایی این موضوع در شورای هماهنگی مناطق ویژه اقتصادی ،برای استقرار شعبه ای از گمرک جمهوری اسلامی ایران در این منطقه اقدام خواهد شد.

رضا پیرزاده افزود: با فعال شدن واحد گمرک، همه امور گمرکی در منطقه ویژه اقتصادی کازرون ازجمله صدور مجوز صادرات و واردات برای صادر کنندگان و واردکنندگان انجام خواهد شد.

وی گفت:با توجه به این که مکانی که هم اینک برای راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی کازرون در حال آماده سازی است، پیشتر قرار بود از آن به عنوان شهرک دوم صنعتی کازرون استفاده شود به همین سبب بخشی از زیرساخت های این مکان از جمله تامین برق ، آب و لبه گذاری خیابان ها انجام شده است.

پیرزاده بدون اشاره به زمان مشخصی گفت:با توجه به پیشرفت فیزیکی که در بازدید از این مکان مشاهده شد ،منطقه ویژه اقتصادی کازرون ظرف چند ماه آینده راه اندازی خواهد شد.

منطقه ویژه اقتصادی کازرون در زمینی به مساحت حدود 200 هکتار در شمال شهر کازرون در دست احداث است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار