آمریکا؛دشمن شماره یک قرآن

امام جمعه اسدآباد گفت: آمریکای پلید، دشمن شماره یک اسلام و قرآن است.
کد خبر: ۱۲۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 06 November 2015
امام جمعه اسدآباد گفت: آمریکای پلید، دشمن شماره یک اسلام و قرآن است.

به گزارش فارس؛حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد در راهپیمایی روز 13 آبان‌ ماه، حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و مسئولان در این راهپیمایی را دشمن‌شکن خواند و اظهار کرد: روز 13 آبان با عنوان یک روز ملی است که ملت ایران استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی خود را نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه آمریکای مکار، اسرائیل غاصب و انگلیس ملعون در رأس استکبار جهانی قرار دارند، گفت: دشمنان اسلام غده‌های سرطانی هستند که در پی سرنگونی اسلام و انقلاب ناب محمدی تلاش می‌کنند.

امام جمعه اسدآباد با مرور برخی از اتفاقات مختلف در 36 سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی، گفت: ملت ایران از دشمنی آمریکا در امان نبوده‌ و باید هوشیار بود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در بین دانش‌آموزان و دانشجویان، تصریح کرد: امروز نیز اگر آمریکا بداند پیروز می‌شود، وارد صحنه شده و با ایران مقابله می‌کند که البته نمی‌تواند و مردم اجازه نمی‌دهند.

حسینی‌مجد با بیان اینکه دشمنان اسلام به خصوص آمریکا قسم خورده‌اند با اسلام و قرآن مقابله کنند، افزود: یکی از دلایل این امر زیاده‌خواهی آنها در حکمرانی بر جهان است اما اسلام بر ظلم‌ستیزی تأکید دارد.

وی با تأکید بر اینکه شهید مطهری شعار «هیهات من الذله» را از بارزترین شعارهای عاشورایی دانسته است، افزود: امروز نیز ملت ایران با حضور در راهپیمایی و سر دادن این شعار نشان داد فقط زندگی با عزت را می‌خواهد.

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر تبعیت ملت ایران از رهبر انقلاب، گفت: امروز با پیروی از رهبر انقلاب به عنوان دیده‌بان شجاع، یاد گرفته‌ایم که دشمن شماره یک اسلام و ملت ایران، آمریکای پلید است.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در سخنان خود به دشمن‌شناسی تأکید کردند، افزود: نباید مسائل هسته‌ای و برجام موجب فراموشی دسیسه‌های دشمن شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار