حاج‌‌علی‌اکبری سخنران راهپیمایی 13 آبان اردبیل

حجت‌الاسلام علی‌اکبری نماینده ولی‌فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سخنران راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در اردبیل اعلام شد.
کد خبر: ۱۲۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳ 01 November 2015

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: راهپیمایی 13 آبان که در اردبیل و با حضور اقشار مختلف مردم در روز چهارشنبه برگزار می‌شود، راهپیمایی‌کنندگان از دو نقطه اردبیل حرکت خود را تنظیم کرده‌اند تا در میدان مصلی شاهد سخنرانی حاج‌علی‌اکبری نماینده مقام معظم رهبری در انجمن‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان باشند.

حجت‌الاسلام ولی نظرپور اظهار کرد: این راهپیمایی که خروش عظیم نسل آینده علیه استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار است با شکوه و عظمت خاص در مرکز استان برگزار خواهد شد و جلوه‌هایی از دلدادگی نسل جوان و نوجوان را به آرمان‌های امام و انقلاب شاهد خواهیم بود.

وی یادآور شد: برای مراسم امسال سخنرانی را انتخاب کرده‌ایم که خود از جنس دانش‌آموزان و دانشجویان باشد تا بتواند راهکارهای مقابله با استکبار جهانی را در عصر حاضر تبیین کرده و نسل آینده را با حیله‌ها و نیرنگ‌ها و نقشه‌های خباثت‌آلود استکبار جهانی آشنا کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: این مراسم از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 13 آبان با حضور گسترده دانش‌آموزان و دانشجویان و دیگر اقشار مردم در اردبیل برگزار می‌شود و در سایر شهرها نیز قرار است ائمه جمعه یا فرمانداران سخنرانی‌هایی را ارائه کنند تا اهمیت یوم‌الله 13 آبان بیش از گذشته مشخص شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار