۱۳۳ شرکت فعال حمل ونقل مسافروبار دراردبیل

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: هم اکنون ۱۳۳ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر در این استان فعال است.
کد خبر: ۱۲۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶ 31 October 2015


علی رحمتی در گفتگو باخبرنگار مهربا بیان اینکه ۸۷ مورد از این شرکت ها در حوزه حمل و نقل کالا و ۴۶ مورد درحمل و نقل مسافر فعالیت دارند، تصریح کرد: از بین شرکت های حمل و نقل کالا ۶۴ مورد در کالا و ۲۳ مورد در خصوص سیمان فعال هستند.

وی با بیان اینکه شرکت های حمل و نقل سیمان در نمین متمرکز هستند، تصریح کرد: میزان بار حمل شده در پنج ماهه نخست امسال توسط این شرکت ها یک میلیون و ۷۳۲ هزار و ۵۳۱ تن بوده که به نسبت سال گذشته ۱۳ درصد رشد را نشان می دهد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان تعداد ناوگان فعال شده در بخش حمل و نقل بار سال جاری را ۱۳۷ هزار و ۴۷۸ دستگاه عنوان کرد و افزود: در مقایسه با سال گذشته به لحاظ تعداد ناوگان هشت درصد رشد را شاهد هستیم.

رحمتی تصریح کرد: عمده محصولاتی که در پنج ماهه نخست سال منتقل شده است شامل گندم، سیمان، هندوانه، آب معدنی، بونجه، سیب زمینی، دام سبک و گوجه فرنگی بوده که به دلیل افزایش تولید برخی محصولات از جمله گندم میزان حمل و انتقال بار نیز با افزایش همراه است.

وی با اذعان به فعالیت ۴۶ شرکت حمل و نقل مسافر بیان داشت: ۱۸ مورد از شرکت ها در خود اردبیل مستقر هستند و در مجموع ۹۳۱ هزار و ۸۵ مسافر را در پنج ماهه نخست امسال جابه جا کرده اند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان تعداد سفرهای انجام شده را ۱۲۳ هزار و ۴۵۸ مورد عنوان و تاکید کرد: در مقایسه با سال گذشته تعداد مسافر جابه جا شده شش درصد کاهش و تعداد دستگاه یا سفرهای انجام شده ۱۰.۷ درصد کاهش را نشان می دهد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار