هواشناسی استان اعلام کرد؛

اولین یخبندان پاییزی در راه اردبیل/ 6 شهر استان سفید پوش می‌شود

طبق پیش بینی های هواشناسی استان اردبیل از فردا تا روز یکشنبه هفته آینده با ریزش هوای سرد از عرض های شمالی به منطقه و کاهش محسوس دما، بارش برف در مناطقی از استان اردبیل از جمله شهرستان های نیر، سرعین، مشگین شهر، نمین، اردبیل و خلخال پیش بینی می شود.
کد خبر: ۱۱۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 28 October 2015

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از سبلانه ، اداره کل هواشناسی استان اردبیل از احتمال آبگرفتگی معابر و سر ریز شدن رودخانه طی امروز و سفید پوش شدن برخی از نقاط استان تا روز دوشنبه هفته آینده خبر داد و از اهالی خواست تا در این خصوص  تمهیدات لازم را انجام دهند.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل فعالیت سامانه بارشی به تدریج گسترده تر شده و با توجه به پیش بینی تشدید بارش در روز گذشته و امروز( چهارشنبه 6 آبان) در مناطق شهری احتمال آبگرفتگی معابر عمومی در حوزه آبریز استان و سر ریز شدن رودخانه ها دور از انتظار نیست .

بر اساس این گزارش از روز پنجشنبه تا روز یکشنبه هفته آینده با ریزش هوای سرد از عرض های شمالی به منطقه و کاهش محسوس دما بارش برف در مناطقی از استان اردبیل از جمله شهرستان های نیر، سرعین، مشگین شهر، نمین، اردبیل و خلخال پیش بینی می شود.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل  از اهالی خواسته داست تا موارد زیر را رعایت کنند:

*تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت در گلخانه ها، مرغداری ها و سایر واحدهای حساسا به سرما

*احتیاط در تردد جاده ای نواحی کوهستانی به سبب لغزندگی ناشی از برف  و کاهش دید افقی به دلیل مه آلود بودن از روز پنجشنبه تا روز یکشنبه

*رخداد اولین یخبندان پاییزه در مناطق سردسیر استان طی روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده

*راه اندازی سیستم گرمایش در مدارس و ادارات و اماکن عمومی

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار