کسب رتبه نخست کشور توسط اوقاف مازندران در اخذ سند مالکیت و تثبیت رقبات موقوفات

رئیس سازمان اوقاف مازندران با اشاره به اینکه اخذ سند مالکیت موقوفات با مشارکت اداره‌کل ثبت اسناد و املاک مازندران محقق شد، گفت: سنددار کردن اراضی وقفی بهترین راه برای حفاظت و صیانت از اموال موقوفات است
کد خبر: ۱۱۸۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵ 11 September 2024

کسب رتبه نخست کشور توسط اوقاف مازندران در اخذ سند مالکیت و تثبیت رقبات موقوفات

 
 
به گزارش تابناک مازندران ، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران برای سومین سال پیاپی رتبه نخست کشور در اخذ سند مالکیت و تثبیت رقبات موقوفات را کسب کرد.
 
طی مراسمی با حضور رئیس سازمان اوقاف، معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد کشور از حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به جهت کسب این رتبه نخست تجلیل به‌عمل آمد.
 
حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در همایش مشترک مدیران سازمان اوقاف و مدیران سازمان ثبت اسناد کشور گفت: تثبیت مالکیت موقوفات کمتر از وقف نیست و عوامل دخیل در سنددار کردن موقوفات در ثواب واقف شریک هستند و امیدداریم با تلاش مضاعف شاهد سنددار کردن تمامی اراضی موقوفات استان باشیم.
 
وی با اشاره به اینکه اخذ سند مالکیت موقوفات با مشارکت اداره‌کل ثبت اسناد و املاک مازندران محقق شد، گفت: سنددار کردن اراضی وقفی بهترین راه برای حفاظت و صیانت از اموال موقوفات است.
 
حیدری گفت: برنامه‌ریزی اوقاف مازندران این است تا تمامی موقوفات استان سنددار شده و گامی بلند برای تثبیت مالکیت وقف و حفظ آنها گرفته شود.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار