فرمانده انتظامی کرمانشاه: 

سير نزولی جرائم در کرمانشاه ادامه می‌يابد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز سير نزولی جرائم در استان طی يک سال و نيم اخير، گفت: تلاش می‌کنيم با اجرای برنامه‌های علمی و عملياتی اين روند با سرعت بيشتری در استان ادامه پيدا کند.
کد خبر: ۱۱۸۴۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴ 11 September 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه مهدی حاجيان در جلسه جمع بندی نظارت تخصصی شهرستان پاوه، اظهار کرد: امنيت مردم و جامعه خط قرمز پليس است و هرکسی بخواهد از اين خط عبور کند با واکنش سخت و قاطعانه پليس روبرو خواهد شد.
 
وی با بيان اينکه خدمت به مردم ايران اسلامی و برقراری نظم و امنيتی پايدار و فراگير مهمترين هدف ماموران پليس است افزود: نگاه اعتقادی آن‌ها به امور و تلاش برای انجام درست وظايف باعث شده است که امروز روابط خوبی با آحاد مختلف جامعه داشته باشيم.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کر د: امروز پليس جمهوری اسلامی خدمتگزار واقعی مردم است و به اين خدمتگزاری هم افتخار می‌کند، موضوعی که مردم هم آن را به عينه مشاهده و متوجه می‌شوند که ملجاء و پناهگاه آن‌ها در هنگام سختی‌ها و مشکلات همين نيروهای خدوم و جان برکف انتظامی هستند.
 
حاجیان همچنين از اهتمام پليس کرمانشاه برای برقراری نظم و امنيت حداکثری سخن گفت و افزود: در طول يک سال اخير اقدامات خوبی صورت گرفته که نتيجه آن کاهش ۱۸ درصدی جرائم و متعاقب آن افزايش احساس امنيت در کرمانشاه بوده است.
 
وی با تأکيد بر انجام کارهای پيشگيرانه در حوزه جرائم و اينکه پليس امروز پليسی پيشران است که تلاش می‌کند از وقوع جرم جلوگيری کند، يادآوری کرد: تلاش برای اين مهم هزينه‌های کمتری خواهد داشت تا اينکه بخواهيم منتظر بمانيم تا جرمی اتفاق بيفتد و پس از آن به دنبال کشف جرم و دستگيری مجرم باشيم.
 
وی عنوان کرد: در عين حال پليس با هر فرد هنجارشکن و قانون گريزی که با هر نيت و انگيزه‌ای بخواهد برای ديگران ايجاد مزاحمت و رعب و وحشت کند و يا به اموال ديگران دست درازی کند قاطعانه و قانون مدارانه برخورد خواهد کرد.
 
حاجیان در بخش ديگری از سخنانش، جريان سازی و مطالبه‌گری را يکی از شاخصه‌های مهم فرماندهان به روز و کارآمد توصيف و بیان کرد: جريان سازی و مطالبه‌گری به نفع مردم يکی از نيازهای امروز جامعه است که فرماندهان انتظامی حتما بايد سرلوحه کار خود قرار دهند.
 
وی تشريح کرد: موضوع مطالبه‌گری به نفع مردم کرمانشاه را از سال گذشته در استان با برگزاری جلسات قرارگاه شورای ترافيک در نقاط حادثه خيز آغاز کرديم و با همکاری خوب دستگاه‌های مسئول توانستيم چند نقطه که باعث کشته و زخمی شدن همشهريان زيادی شده بود را اصلاح کنيم.
 
حاجيان همچنين به اقدامات امنيت محور پليس کرمانشاه اشاره کرد و گفت: اين برنامه‌ها در راستای ارتقاء امنيت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان، مالخران، قاچاقچيان، خرده فروشان و معتادان متجاهر اجرا و طی ماه‌های اخير نتايج خوبی نيز نظير کاهش سرقت و انواع جرائم به همراه داشته است.
 
وی با اشاره به آغاز سير نزولی جرائم خصوصا سرقت در کرمانشاه اضافه کرد: تلاش می‌کنيم با اجرای برنامه‌های راهبردی و پيشگيرانه اين روند ادامه داشته باشد.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با يادآوری اينکه همه ما بايد به حضور در مجموعه فراجا افتخار کنيم و قدر لباس مقدسی که به تن کرده‌ايم را بدانيم گفت: اين لباس عزت و شرافت را پوشيده‌ايم که خادم مردم باشيم و گره‌ای از مشکلات آن‌ها را باز کنيم بنابراين تا فرصت خدمت برايمان مهيا است بايد قدر آن را دانسته و دنيا و آخرتمان را با خدمت صادقانه آباد کنيم.
 
وی در ادامه پليس را نماد حاکميت و اقتدار جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: اقتدار پليس بی‌ترديد اقتدار جامعه و نظام اسلامی است و دشمنان هرگاه بخواهند کشور را تضعيف کنند به سراغ تضعيف پليس می‌آيند.
 
حاجيان همچنين در پایان با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مجموعه انتظامی پاوه در حوزه‌های مختلف و خصوصا مبارزه با پديده قاچاق خاطرنشان کرد: همکاران ما در اين شهرستان شبانه روز برای امنيت و آرامش مردم تلاش می‌کنند و افتخارشان هم خدمتگزاری به چنين مردم اصيل و نجیبی است که لازم است صميمانه از اين زحمات قدردانی کنم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار