مانور بازگشایی مدارس با رصد و نظارت ۳۰ گروه نظارتی در استان

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت : مانور بازگشایی مدارس با رصد و نظارت ۳۰ گروه نظارتی استانی و شهرستانی در استان ایلام هم اکنون در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۱۸۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵ 12 September 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ قریشی زاد بیان داشت : 15 گروه استانی و ۱۵ گروه شهرستانی و منطقه‌ای در قالب اجرای پروژه مهر مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید با هدف سنجش میزان آمادگی مدارس سطح استان برای بازگشایی ایمن و بدون دغدغه و استقبال از دانش آموزان در فضایی بانشاط و شاد، نظارت، پیگیری‌ها و ارزیابی لازم را انجام خواهند داد.

وی افزود : در این راستا، وضعیت ثبت‌نام دانش آموزان، کلاس بندی، توزیع کتب درسی در بین دانش آموزان، وضعیت فضای فیزیکی و بهداشت عمومی مدارس، وضعیت نیروی انسانی، سرویس‌های حمل و نقل دانش‌آموزی و زیباسازی و فراهم کردن شرایط لازم برای حضور بانشاط دانش آموزان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

قریشی زاد ادامه داد : بعد از پایان مانور بازگشایی با حضور ارزیابان و ناظران گروه‌های نظارتی استان، جلسه رصد و پایش بازدید‌های صورت گرفته برگزار و میزان آمادگی مدارس سطح استان را برای شروع سال تحصیلی جدید ارزیابی می‌شود./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار