کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان گیلان برگزار می شود

کد خبر: ۱۱۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲ 26 October 2015
فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا از برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید استان در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور عصر یکشنبه در یادواره ۷۴ شهید والامقام روستای طاهرگوراب شهرستان صومعه سرا اظهار کرد: این کنگره ملی ۱۰ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.

 وی با اشاره به جایگاه و منزلت شهدا نزد خداوند گفت: شهدا با اطاعت از امام (ره) به ما نشان دادند که اگر بخواهیم اسلام و انقلاب حفظ شود باید از ولی فقیه زمان خود به موقع و درست اطاعت کنیم.

سردار عبدالله پور ایجاد تحول و اثرگذاری شهدا در طول زمان را دلیل زنده نامیدن آن ها دانست و بیان کرد: اداره و مدیریت کشور و انقلاب اسلامی توسط شهدا است که متاسفانه بسیاری از ما توان درک این موضوع را نداریم.

فرمانده سپاه قدس گیلان شهدا را به دلیل صفت شفاعت در پیشگاه خدواند شاهد و ناظر بر اعمال نامید و یادآور شد: کسانی که عاشق شهدا هستند خود نیز در انتظار شهادت بسر می برند.

وی با بیان اینکه راهیان نور یکی از راه های انتقال فرهنگ شهید و شهادت در جامعه است، اظهار کرد: بسیاری از افراد با ورود به مناطق جنگی حال و هوایی دیگر پیدا می کنند و این به دلیل خاص بودن آن منطقه است.

سردار عبدالله پور توجه به خانواده شهدا به ویژه پدران و مادران آن ها را وظیفه همه برشمرد و ادامه داد: باید یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را همانند حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) در مورد واقعه کربلا حفظ کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار