شستشوی200کیلومتر از شبکه آب وفاضلاب

درراستای کیفیت‌سنجی و کنترل بهداشت آب شرب، آزمایش‌های مختلفی ازجمله آزمون‌های شیمیایی، باکترولوژی، هتروتروف و کلرسنجی به صورت متناوب و پیوسته و بر اساس استانداردهای مشخص انجام می‌گیرد
کد خبر: ۱۱۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 25 October 2015
سیدیعقوب فرجی صبح امروز در جمع کارکنان و معاونین ستادی آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حساسیت و کنترل کیفیت آب شرب شهرهای استان اظهار داشت: حفظ کیفیت و بهداشت آب همواره از اصلی‌ترین اولویت‌های آبفای شهری است.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از فارس معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان افزود: درراستای کیفیت‌سنجی و کنترل بهداشت آب شرب، آزمایش‌های مختلفی ازجمله آزمون‌های شیمیایی، باکترولوژی، هتروتروف و کلرسنجی به صورت متناوب و پیوسته و بر اساس استانداردهای مشخص انجام می‌گیرد.


وی عنوان کرد: آزمون‌های شیمیایی و باکترولوژی فاضلاب از دیگر آزمون‌هایی است که در راستای کیفیت سنجی فاضلاب در واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه شرکت آبفای استان انجام می گیرد.

فرجی خاطرنشان کرد: در مدت سپری شده از سال جاری به منظور حفظ بهداشت بیش از 200 کیلومتر از شبکه توزیع آب شرب شهرهای استان شستشو شده است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد همچنین از شستشوی 13 هزار مترمکعب مخازن آب شرب شهرهای استان در شش ماه اخیر خبر داد و گفت: در همین مدت بیش از 50 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهرهای استان شستشو و گندزدایی شده است.

وی با بیان اینکه واحد بهره‌برداری وکنترل کیفیت آب و فاضلاب استان با حساسیت ویژه نسبت به حفظ بهداشت و کنترل کیفیت آب شرب شهروندان انجام وظیفه می‌کند، یادآور شد: کیفیت آب علاوه بر اینکه در آبفای استان مورد بررسی و کنترل می‌شود توسط مراکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان نیز کنترل می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار