بمناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر انجام گرقت:
به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر آیین افتتاح طرح‌های جمعیت هلال احمر استان مرکزی در مجتمع امدادونجات برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷ 12 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی،در این آیین که بصورت نمادین و همزمان با سراسر کشورو با حضور مدیرعامل، نماینده ولی فقیه، معاونین، روسای ادارات، پرسنل و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر برگزار شد،بیش از ۲۰ طرح در حوزه‌های مختلف امدادونجات، جوانان، داوطلبان، عمرانی، درمان و آموزشی ... جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی افتتاح گردید.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی در این مراسم به اقدامات تاثیرگذاردر حوزه‌های عمرانی اشاره نمودو اظهار داشت:در ۱۸ ماهه گذشته اولویت عملکرد جمعیت هلال احمر استان مرکزی رشد ضریب پیشرفت پروژه‌های عمرانی و تجهیز پایگاه ها و ناوگان خودرویی و لجستیکی جمعیت بوده است به طوری که در حال حاضر شاهد افتتاح بیش از ۲۰ طرح در حوزه های مختلف به مناسبت هفته‌ هلال احمر هستیم.

دکتر شهرجردی گفت: افق‌های روشنی با توجه به توانمندی و اراده اعضای این جمعیت پیش روست که مسلم دستاوردهای شایانی را به ارمغان خواهد آورد.

ایشان همچنین از اهدای مجتمع آموزشی و امدادی خیرساز شیرین آباد به جمعیت هلال‌احمر اشاره کرد و گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت ۵۵۰۰ متر مربع و ۵۵۰ متر بنا توسط خیر نیک‌اندیش اراکی در شیرین‌آباد منطقه فراهان به جمعیت هلال‌احمر اهدا شده است که به زودی به عنوان مجتمع امدادی و آموزشی در هفته هلال‌احمر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: تاسیس تعاونی مسکن هلال‌احمر، دریافت سهمیه جذب نیروهای شرکتی، تجهیز و اتمام فاز تکمیلی مجتمع امدادی، تجهیز ناوگان خودرویی، ارتقای سیست‌های ارتباطی، افزایش سرعت ساخت ساختمان‌های اداری شعب اراک، شازند و آشتیان و سوله چند منظوره خمین و فراهان از دیگر دستاوردهای اخیر در جمعیت هلال احمر بوده است.

 امیری معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان مرکزی نیز بیان کرد: در حوزه امدادونجات بیش از ۷ طرح عمرانی پیگیری و آماده بهره برداری است که میتوان به افتتاح فاز تکمیلی مجتمع امدادونجات، بهره‌برداری از خودروی فرماندهی ارتباطات رادیویی، بهره‌برداری از خودروی امدادونجات کوهستان اشاره کرد.

وی افزود: افتتاح مرکز آنست(سگ های زنده یاب)، افتتاح پایگاه امدادونجات کوهستان، بهره برداری از سیستم ارتباطات رادیویی دیجیتال، افتتاح پایگاه آموزشی امدادی شیرین آباد خیرساز از دیگر طرح های افتتاحیه در هفته هلال‌احمر است.

حسینی معاون امور جوانان نیز با اشاره به برگزاری مسابقات استانی دادرس در هفته هلال‌احمر گفت: افتتاح نخستین مدرسه انسان دوستی درمتاورس، افتتاح مرکز آماده عملیات تیم های سحر جوانان، افتتاح خانه های طلاب در سطح استان نیز از طرح‌های افتتاحیه حوزه جوانان در هفته هلال‌احمر است.

آقایی معاون پشتیانی و منابع انسانی جمعیت هلال‌احمر نیز با اشاره به کلنگ زنی ساخت ساختمان اداری شعبه خنداب از افتتاح ۱۰ خانه هلال در سطح استان در این هفته خبر داد.

وی افزود: رونمایی از قطعه موسیقی مرهم مهر و بهره برداری از نرم افزار کنترل هوشمند اداری اطلس نیز در هفته هلال احمر انجام خواهد گرفت.

 پروژه‌های قابل افتتاح این جمعیت شامل ۲۵ طرح امدادی، ۱۰ طرح بهداشتی درمانی ملی و بین‌المللی، ۲۰ طرح آموزشی و پژوهشی، یک طرح مرکز رصد و پایش هلال‌احمر و ۳ طرح از شرکت سرمایه‌گذاری هلال‌احمر در سطح کشور به همراه ۳۳۵ خانه هلال در سراسر کشور با حضور معاون اول رئیس جمهوری، افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار