ترکیب هیئت رئیسه روابط عمومی‌های اردبیل

انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل برای تعیین هیئت رئیسه برای گرفتن مسئولیت در چهار سال آینده برگزار شد تا چهره‌های جدید هیئت رئیسه مشخص شود.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵ 21 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این انتخابات که صبح امروز در استانداری اردبیل برگزار شد، سعید نوریان با 32 رای به عنوان روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی، وحید نورافکن با 31 رای به عنوان روابط عمومی فرمانداری بیله‌سوار، محمدحسین راثی روابط عمومی بهزیستی استان اردبیل با 28 رای و اکبر غاربی با 27 رای از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان اردبیل با بیشترین آرا به عنوان اعضای جدید هئیت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها انتخاب شدند.

در این جلسه عزیز جوادی با 21 رای و محمد اعظمی نیز با 17 رای به عنوان اعضای علی‌البدل این شورا انتخاب شدند.

فیاض علایی با 28 رای به عنوان بازرس، موسوی ستاری نیز با 21 رای به عنوان بازرس علی‌البدل برای دوره جدید فعالیت شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل انتخاب شدند.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در این جلسه مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اردبیل در سخنانی اظهار کرد: در کنار نظم بخشی به فعالیت روابط عمومی‌ها باید ارائه آگهی به مطبوعات محلی نیز از سوی روابط عمومی‌ها به شکل منسجم انجام شود.

فرهاد عظیمی افزود: ما یک تیم حرفه‌ای علاقمندی را تدارک دیده‌ایم تا در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی در کنار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باشند تا از توان و ظرفیت حرفه‌ای آنها در برگزاری مطلوب این برنامه‌ها استفاده شود.

وی خبرنگاران را بازوان توانمند روابط عمومی‌ها در انعکاس اخبار و رویدادها و انتشار آگهی‌ها و طرح مسائل مختلف اعلام کرد و گفت: ما بنا نداریم با خبرنگاران تقابل داشته باشیم بلکه بر این باوریم روابط عمومی منهای خبرنگار بی‌نتیجه و فاقد ارزش است.

وی یادآور شد: به هیچ‌وجه قصد برخورد و رفتار انضباطی نداریم اما بر اساس بخشنامه اجرایی، کمیسیون اطلاع‌رسانی شورای تامین به راه افتاده و تمام تخلفات مطبوعاتی و حتی روابط عمومی‌ها مطرح شده و مورد رصد قرار می‌گیرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اردبیل با بیان اینکه به هیچ‌وجه قصد نداریم تا به صورت ابزاری و یا با شیوه‌های زور و تهدید با رسانه‌ها برخورد کنیم،‌گفت: ما همیشه رسانه‌ها و خبرنگاران را یار و یاور خودمان در انجام بهتر ماموریت‌ها می‌دانیم.

عظیمی انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها را نیز بیان کرد و ادامه داد: متاسفانه در سال‌های گذشته عمر این شورا به صورت غیرقانونی به دو سال تقلیل یافته بود در حالی که باید انتخابات هر چهار سال و در قالب مشخص برگزار شده و افراد منتخب چهار سال مسئولیت کار را بر عهده بگیرند.

وی رئیس این شورا را استاندار، نایب رئیس آن را معاون سیاسی و امنیتی استاندار و دبیری آن را مدیرکل روابط عمومی استانداری اعلام کرد و افزود: در کنار این سه عضو، چهار نفر دیگر نیز در انتخابات برگزیده شده و به همراه بازرس فعالیت‌شان را انجام می‌دهند که در گذشته به دلیل رفتارهای سلیقه‌ای این تعداد گاه افزایش می‌یابد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اردبیل تصریح کرد: از این پس به دلیل آنکه روابط عمومی‌ها در حقیقت نماینده استانداری در دستگاه‌های اجرایی هستند تغییر در مدیران روابط عمومی‌ها به شکل خودسر انجام نمی‌شود بلکه باید با هماهنگی شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها و بر اساس سلایق و تجربیات افراد روابط عمومی‌ها انتخاب شوند.

عظیمی رصد دقیق فعالیت شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها را از سوی وزارت کشور بیان کرد و ادامه داد: به هیچ‌وجه اجازه نخواهیم داد تا فعالیت این شورا در مسیری غیر از آنکه تعریف شده و رسالت عظیم بر عهده این شورا است اقدامی انجام شود.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل چهره‌هایی همچون رامین عاشوری، صغری جوادی، جواد عظیم‌پور و بابک نوراللهی نیز شرکت کرده بودند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار