رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان رضوی:

خراسان رضوی سالن مجهز ژیمناستیک ندارد

رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان رضوی گفت: نبود سالن‌های اختصاصی و مجهز در شهرستان‌ها مهم‌ترین مشکل ورزشکاران ژیمناستیک خراسان رضوی است.
کد خبر: ۱۱۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ 21 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حسین معماریان امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه در سال گذشته 12 هزار و 650 ورزشکار سازمان یافته در خراسان رضوی در عرصه ورزش ژیمناستیک فعالیت می‌کرد، اظهار کرد: عمومیت این رشته ورزشی در خراسان رضوی بالا است، به طوری که در سال گذشته 8 درصد کل ورزشکاران خراسان رضوی در این رشته فعال بودند.

وی با ابراز خرسندی از پیوستن محمود ذوقی و سجاد فارمد در رشته ایروبیک ژیمناستیک به ترتیب در تیم ملی جوانان و بزرگسالان کشور تصریح کرد: این دو تیم در نیمه آذر ماه امسال برای حضور در مسابقات آسیایی به ویتنام اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان رضوی، نبود سالن‌های اختصاصی و مجهز در شهرستان‌ها را مهم‌ترین مشکل ورزشکاران ژیمناستیک این استان دانست و افزود: با توجه به رایزنی‌های فدراسیون ژیمناستیک با اداره‌کل ورزش و جوانان مبنی بر تجهیز بیشتر و بهتر سالن‌های قهرمانی در استان‌های کشور، خراسان رضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و تلاش می‌شود امکانات مناسب‌تری در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد.

معماریان از افتتاح و تجهیز چاله‌ ابری در سالن ژیمناستیک خراسان رضوی با هزینه‌‌ای بالغ بر 245 میلیون ریال در اردیبهشت امسال خبر داد و گفت: در حال حاضر پیشنهاد برگزاری مسابقات کشوری ایروبیک ژیمناستیک را در نیمه دوم امسال در مشهد به فدراسیون ارائه کردیم، اما هنوز میزبانی این مسابقات در مشهد تأیید نشده است.

وی تأکید کرد: در سال‌های 87 و 88 دستگاه‌های مربوط به حرکات زمینی مانند پرش خرک را از آلمان و بارفیکس از هلند خریداری شد که بخش مهمی از مشکلات ورزشکاران این رشته رفع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار