شرایط امروز اصولگرایان و اصلاح طلبان مازندران

برگزاری نشستها و انتخابات متخلف شورای مشورتی اصلاح طلبان مازندران در حالی با حواشی مختلفی همراه بود که در مجموع از یک تحرک زیربنایی در بین طرفداران این طیف خبر می دهد اما از طرف دیگر از اردوگاه اصولگرایان خبری مبنی بر تحرک و انسجام حزبی به گوش نمی رسد.
کد خبر: ۱۱۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰ 19 October 2015

به گزارش تابناک مازندران، همایشهای پی در پی اصلاح طلبان مازندران درحالی برگزار می شود که در ماه ها و هفته های گذشته چندین مورد نشستهای هماهنگی با عناوین مختلف اما برای حضور منسجم این طیف در انتخابات اسفند در مناطق مختلف استان برگزار شده است.
 برگزاری نشستها و انتخابات متخلف شورای مشورتی اصلاح طلبان مازندران در حالی با حواشی مختلفی همراه بود که در مجموع از یک تحرک زیربنایی در بین طرفداران این طیف خبر می دهد اما از طرف دیگر اختلافات پنهان و پیدایی نیز بین گروه های باسابقه و اصلاح طلبان تازه وارد وجود دارد هرچند که سعی در پنهان کردن آن و تقویت مواضع مشترک دارند.
آخرین نمونه نشست های این طیف برپایی دومین همایش اصلاح‌طلبان شرق مازندران در روز گذشته بود که با حضور چهره شناخته شده این طیف سعید لیلاز همراه بود.
در آن سوی دایره تحزب در مازندران اما شرایط به نحو دیگری پیش می رود، اصولگرایانی که در دولت قبل شرایط مناسبی داشتند اکنون کمترین تحرک و همسویی را از خود نشان می دهند و از بین طیف های مختلف این گروه سیاسی تنها گروه موسوم به احمدی نژادی ها در سال جاری نشستهای مختلفی را با حضور برخی از چهره های تراز اول خود در وزارتخانه های سابق دولت مهرورز و مدیران استانی برگزار کرده اند که در این جبهه نیز هنوز خبری از دیگر افراد تاثیرگذار نیست و در مجموع اصولگرایان در دیگر طیف ها همچنان اقبال مناسبی به این تشکل نشان نمی دهند.
اصولگرایان این روزها روی تک مهره های خود برای حضور در مجلس امید دارند و در این بین اما هنوز خبری از یک نشست سراسری اصولگرایان مازندرانی در آستانه انتخابات آینده نیست. اصولگرایان در صورت اراده برای حضور در انتخابات مجلس دهم راهی جز تحکیم اتحاد بین گروه های مختلف موجود ندارند.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
اصولگرایان و اصلاح طلبان اگر معتدل باشند م یتوانند به نظام و مردم کمک کنند وگرنه فقط حاشیه و ضرر خواهندداشت
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار