پیشگیری از عرضه کالای قاچاق با تشکیل 187 فقره پرونده تخلفاتی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان از تشدید اقدامات نظارتی در راستای ساماندهی سطح عرضه و پیشگیری از توزیع کالای قاچاق در طول سال جاری خبرداد .
کد خبر: ۱۱۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰ 18 October 2015

به گزارش تابناک تبریز ، اسماعیل عطاپور با اعلام این خبر افزود : در این زمینه طی 6 ماهه اول سال ضمن انجام 4664 مورد بازرسی تخصصی ویژه کشف کالای قاچاق از بنگاههای اقتصادی استان برای 187 واحد پرونده تخلفاتی تشکیل شد .

وی ادامه داد : طی این بازرسی ها مقادیر متنابهی کالای قاچاق کشف و ضبط شد که از جمله آن می توان به کشف اقلامی نظیر دخانیات ، لوازم التحریر ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، البسه و پوشاک ، میوه و مرکبات ، مواد غذایی و شیرینی و شکلات ، لوازم صوتی وتصویری ، رایانه وتجهیزات جانبی ، گوشی تلفن همراه ... اشاره نمود .

عطاپور ضمن اعلام تداوم اقدامات نظارتی در خصوص پیشگیری از عرضه کالای قاچاق از کلیه بنگاههای اقتصادی استان اضافه کرد : واحدهای صنفی نسبت به عرضه و فروش کالاهای تولید داخل با هدف رونق گرفتن صنایع بومی و بهبود وضعیت اقتصاد و اشتغال کشور و منطقه تلاش نموده و در خصوص خودداری از هرگونه خرید و فروش ، حمل و نقل و نگهداری اقلام قاچاق در سطح عرضه حساسیت ویژه ای اعمال نمایند .

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گفت : شهروندان می توانند هرگونه گزارش و شکایت خود را در خصوص مراکز دپو یا عرضه عمده کالاهای قاچاق از طریق شماره تماس 124 به ستاد خبری سازمان اعلام نمایند

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار