انبارهای نگهداری شیر مدارس قا‌ئم‌شهر مناسب نیست

مدیر اداره آموزش و پرورش قائم‌شهر با نامناسب دانستن انبار نگهداری شیر مدارس گفت: ساخت انبار هزینه سنگینی دارد و حل این مشکل نیازمند توجه مسئولان است.
کد خبر: ۱۱۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳ 18 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان قائم‌شهر٬ محمد رسولی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به سال سخت تحصیلی امسال٬ اظهار کرد: به‌علت اجرای ساختار جدید نظام آموزشی با افزایش دانش‌آموزان پایه نهم و کاهش دانش‌آموزان پایه اول متوسطه دوم مواجه شدیم.
وی افزود: با کمک مسئولان شهرستانی و استانی٬ شهرستان قائم‌شهر با کم‌ترین مشکل در بخش فضا٬ تجهیزات و منابع انسانی سال تحصیلی جدید را آغاز کرد.
مدیر آموزش و پرورش قائم‌شهر با اشاره به نبود انبار مناسب و سردخانه برای نگهداری شیر مدارس در قائم‌شهر، تصریح کرد: ساخت انبار هزینه سنگینی در بر دارد و شیر مدارس به‌علت نبود انبار مناسب در انبار کتاب و لوازم جانبی آموزش و پرورش شهرستان نگهداری می‌شود.
وی خواستار توجه و حل مشکل انبار کردن شیر مدارس قائم‌شهر در فضای مناسب توسط مسئولان شد.
مدیر اداره آموزش و پرورش قائم‌شهر در بخش دیگر سخنانش به نخستین اعزام 144 دانش‌آموز دختر به اردوی راهیان نور در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: دو اعزام دیگر نیز در ماه‌های آبان و آذر انجام می‌شود.
رسولی با اشاره به تکمیل خانه معلم قائم‌شهر بیان کرد: با قول مساعد وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تامین اعتبار برای تکمیل خانه معلم، ادامه داد: با تغییر نام این خانه به کانون فرهنگی آموزشی مقرر شد تا کابینه به اندازه مبلغ جمع‌آوری شده توسط آموزش و پرورش٬ اعتبار تخصیص دهد و تکمیل خانه معلم قائم‌شهر بعد از 16 سال اجرایی شود.
وی همچنین به کسب رتبه اول انجمن اسلامی دانش‌آموزان مدرسه امام خمینی (ره) قائم‌شهر در میان 3 هزار مدرسه کشور اشاره کرد و گفت: همچنین آموزش و پرورش قائم‌شهر در بخش اقدام پژوهشی رتبه نخست را در مازندران به خود اختصاص داد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار