احداث نخستین بیمارستان تخصصی در اشتهارد

کد خبر: ۱۱۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵ 17 October 2015
فرماندار شهرستان اشتهارد بر توسعه خدمات درمانی و بیمارستانی در این شهرستان تأکید کرد و گفت: نخستین بیمارستان تخصصی در اشتهارد احداث می‌شود.

ابوالفضل اینانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اشتهارد اظهار کرد: یکی از مهمترین نیازهای این شهرستان توسعه مراکز درمانی و تخصصی است.

وی ادامه داد: هم اکنون مردم در این شهرستان برای دریافت خدمات درمانی، تخصصی و درمانی مجبورند به تهران مراجعه کنند که همین امر سبب افزایش هزینه‌ها برای این افراد می‌شود.

فرماندار اشتهارد تأکید کرد: در این راستا مسئولان باید تدابیر اساسی را برای توسعه خدمات درمانی و بهداشتی در این شهرستان انجام دهند و با تخصیص اعتبارات در ساخت و احداث مراکز درمانی و به ویژه بیمارستان‌های تخصصی به مردم خدمات رسانی کنند.

فرمانداراشتهارد بیان داشت: اشتهارد دارای یک جاده اصلی و پرتردد بوده و از سوی دیگر در شهرک صنعتی این شهرستان هزاران کارگر مشغول به کار هستند.

وی افزود: در این شهرک تنها 30 هزار کارگر بیمه شده حضور دارند بنابراین برای خدمات‌رسانی به مردم به ویژه در زمان‌های بحرانی مانند وقوع تصادفات جاده‌ای، ‌لازم است که مصدومان و بیماران را در کمترین زمان ممکن به بیمارستان تخصصی اعزام کنیم.

این مسئول در ادامه سخنان خود از احداث یک بیمارستان تخصصی در این شهرستان خبر داد و گفت: با مشارکت خیرین، شورای شهر و مدیریت شهری و دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌ریزی فرمانداری زمینی برای احداث یک بیمارستان تخصصی جانمایی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار