امام جمعه شبستر:

با عجله در تصویب برجام ،به دشمن فرصت داده شد

امام جمعه شبسترگفت:انتظار بود که نمایندگان در تصویب برجام به شرایط و موقعیت زمان توجه بیشری داشته باشند ولی با عجله در تصویب برجام به دشمن فرصت داده شد و نمایندگان باید با استفاده از سیاست صحیح دینی دشمن را رودار تر کردند
کد خبر: ۱۱۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹ 16 October 2015
به گزارش تابناک تبریز حجت الاسلام محمدزاده در نماز جمعه این هفته شبستر با تسلیت ایام محرم الحرام گفت:در ماه های محرم و صفر باید علل و عوامل عاشورا مطرح شود و افراد متقی باید بصیرت نیز داشته باشند چرا که اگر اینطور نباشد تقوایشان  ناقص است .

وی اظهارکرد:باید با الگوگیری از عاشورا تلاش کنیم قدرت تشخیص حقیقت داشته باشیم و بر بصیرت و معرف خود بیفزاییم و اگر معرفت و امام شناسی خوب باشد انسان هیچ موقع دچار شبهه نمی شود.

محمدزاده تصریح کرد:جلسات عزاداری امام حسین(ع) باید جلسه تقوا،پاکی و نجات انسان از تمامی دلبندهای نفس و شیطان باشد و همه باید در جلساتی که شاخصه های لازم را دارند شرکت کنیم و مراسمات عزاداری باید محل های تربیت و سازندگی انسان ها باشد.

امام جمعه شبستر افزود:تجملات در عزاداری ها با اهداف امام حسین (ع) منافات دارد و مسائل شرعی نیز باید در مراسمات مورد توجه قرار گیرد چرا که نهضت امام حسین(ع) مسیر جامعه بشری را به سمت اسلام،قرآن و اهل بیت(ع)تغییر داد و مبارزه با شیطان و دشمنان از اهداف سیدالشهدا بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود اظهارکرد:نظام جمهوری اسلامی ایران نوری از قیام امام حسین (ع) است و ملت با شعار حسین در مقابل طاغوت ایستادند و با هدف امام حسین(ع) در مقابل تمام مستکبرین قیام کرده و پیروز شده اند.

امام جمعه شبستر با بیان اینکه «امر به معروف و نهی از منکر» یکی از بزرگترین اهداف قیام امام حسین(ع) می باشد تصریح کرد:در عمل به این فریضه واجب همه باید دقت و توجه کرده وتذکر لسانی وظیفه اقشار مختلف مردم می باشد.

وی با قدردانی از نیروهای مسلح در تقویت بنیه دفاعی کشور افزود:بعد از به نمایش گذاشتن پایگاه های موشکی دشمنان دچار مرگ مغزی شده و می خواهند حاشیه سازی کنند در حالی که نظام جمهوری اسلامی با رهبریت مقام معظم رهبری در تقویت اسلام و به نمایش گذاشتن قدرت خود از هیچ کس اجازه نگرفته و نخواهد گرفت.

خطیب جمعه شبستر با اشاره به تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی گفت:انتظار این بود که به شرایط و موقعیت زمان توجه بیشری شود ولی با عجله در تصویب برجام به دشمن فرصت داده شد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با استفاده از سیاست صحیح دینی دشمن را رودار تر نمی کردند و امیدواریم در مسائل مهم نمایندگان دقت کافی داشته و نظرات صاحب نظران را مورد توجه قرار دهند.

وی در پایان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد:دولت و مردم باید دقت کنند که در این مذاکرات نیت آمریکا تنها بحث هسته ای نیست چرا که اکنون بهانه های خود را شروع کرده اند و آمریکا می خواهد شرایط را برای نفوذ خود در ایران مهیا کند و از این به بعد مذاکره و رابطه با آمریکا ممنوع است.

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار