خبرنگاران مستقل باشند

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی گفت: خبرنگاران رسانه ملی در شهرستان‌ها وامدار هیچ گروه و جناحی نیستند و به آنها توصیه موکد شده که فقط منافع ملی و شهرستان را در تهیه اخبار و گزارش‌های خبری لحاظ کنند.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 15 October 2015
به گزارش تابناک تبریز به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی، سیدمحسن لطیفی در دیدار شهردار هادیشهر با بیان اینکه خبرنگاران صدا و سیما در مناطق مختلف آذربایجان‌شرقی مستقل هستند، اظهار داشت: انتظار می‌رود مسئولان و مدیران شهرستان‌ها هم در اطلاع‌رسانی به موقع اخبار و گزارش‌های رادیویی و تلویزیونی و خبرهای مکتوب با خبرنگاران همکاری مطلوب داشته باشند تا رسانه ملی هم بتواند در تصویر کشیدن پیشرفت‌های عمرانی فرهنگی و آموزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش اساسی ایفا کند.

وی افزود: صدا و سیما این توانمندی را دارد که برای پوشش اخبار شهر 30 هزار نفری هادیشهر و تولید برنامه‌های تلویزیونی با مسئولان شهرستان جلفا همکاری کند.

شهردار هادیشهر نیز در این دیدار ضمن قدردانی از توجه مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی به مسائل و مشکلات شهر مرزی هادیشهر گفت: امسال بیشتر خیابان‌های هادیشهر آسفالت‌ریزی شده و تاکنون بیش از 70 میلیارد ریال برای این کار هزینه شده است.

میکائیل صادقیان افزود: هم اکنون شهرداری هادیشهر در تلاش است مشکلات چهار شهرک مسکن مهر را هم رفع کند.   

صادقیان با اشاره به برنامه‌های شهرداری هادیشهر برای جذب سرمایه‌گذاران در زمینه تجارت و گردشگری خاطرنشان کرد: آب و هوای هادیشهر و باغات و طبیعت اطراف آن برای ساخت هتل و اقامتگاه‌ها و رستوران‌ها بسیار مناسب است و به ویژه مناطق زیبای «لیورجان سیه‌سران و ارسی» که قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری را دارند در صورت معرفی از رسانه ملی می‌توان سرمایه‌گذاران را در این زمینه جذب کرد.

در این دیدار شهردار هادیشهر ضمن دعوت از مدیرکل صدا وسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی برای بازدید از پیشرفت‌ها و طرح‌های عمرانی این شهر، انعکاس اخبار و پوشش تلویزیونی عزاداری‌های مردم در ماه محرم به ویژه اجتماع بزرگ عزاداری مردم هادیشهر را خواستار شد که مورد استقبال مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار