استاندار قم:

ورزش همگانی باید در برنامه روزانه مردم قرار بگیرد

استاندار قم با بیان اینکه ورزش کارمندی و کارگری بخش مهمی از ورزش همگانی را تشکیل می‌دهد، گفت: ورزش همگانی باید در برنامه روزانه مردم قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۰۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴ 10 October 2015
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی در نشست شورای عمومی ورزش همگانی قم که در استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: توسعه ورزش همگانی نیازمند مشارکت عمومی مردم و مسئولان دستگاه‌ها است و در صورت پیشرفت در این طرح می‌توانیم شهروندانی سالم و بانشاط داشته باشیم.

وی افزود: در مورد طرحی که اداره کل ورزش و جوانان در مورد توسعه ورزش همگانی ارائه کرده باید بررسی لازم و کار‌شناسی صورت بگیرد و لازم است کارگروه بررسی کار‌شناسی این طرح برای رفع چالش‌های موجود تشکیل شود.

استاندار قم گفت: برای بررسی هر طرح در هر نقطه از جهان، علاوه بر مسائل و فاکتورهای علمی آن طرح، شرایط و ضوابط بومی اجرای آن طرح مورد نظر قرار گیرد و کار‌شناسان در مورد توسعه ورزش همگانی نیز این شرایط را در نظر بگیرند.

صادقی بیان داشت: اعتقاد من این است که ورزش همگانی باید در برنامه عموم مردم قرار بگیرد و در صورتی که ورزش به صورت مستمر در این برنامه حضور داشته باشد به تدریج حالت عادت پیدا می‌کند و پیشرفت نسبی در این طرح حاصل می‌شود.

وی عنوان کرد: هر مقدار که ورزش بیشتر در جامعه ما رخنه کند شادابی و نشاط بیشتری به آحاد مردم تزریق می‌شود و این به معنای افزایش بازدهی و شور و انرژی مثبت در جامعه خواهد بود.

استاندار قم تصریح کرد: به ورزش همگانی به عنوان یک تشریک مساعی و حرکت جمعی نگاه می‌کنیم و واضح است که وضعیت فعلی ورزش همگانی باید تغییر کند اما باید بتدریج قدم‌هایی کوچکی برداشته شود تا به هدف خود برسیم و در این زمین عجولانه عمل نکنیم.

صادقی افزود: ورزش کارمندی و کارگری بخش مهمی از ورزش همگانی را تشکیل می‌دهد و با اجرای برنامه همگانی کارمندی و ۳ روز ورزش صبحگاهی برای کارمندان دستگاه‌ها می‌توانیم به بازده بهتری در این زمینه برسیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار