برای نخستین بار صورت گرفت:

تشکیل شورای ورزش همگانی در استان قم

نخستین جلسه شورای ورزش همگانی استان قم تشکیل شد و استاندار قم به ریاست این شورا منصوب شد.
کد خبر: ۱۰۹۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴ 10 October 2015
به گزارش تابناک قم، جلسه شورای ورزش همگانی استان قم با حضور سید مهدی صادقی استاندار قم، محمدرضا اسد مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، نصرالله بازوند مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روح‌الله رمضانی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، معصومه ظهیری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، سید رسول موسوی‌نژادیان معاون سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری و جمعی دیگر از مسئولان دستگاه‌های استان قم در سالن امام جواد استانداری قم تشکیل شد که طی آن در خصوص چگونگی توسعه ورزش همگانی بحث و گفت‌وگو شد.

در این جلسه ابتدا رمضانی به نمایندگی از اداره کل ورزش و جوانان استان قم به ابعاد مختلف این طرح پرداخت و گفت: برای نخستین بار در تاریخ استان قم شورای ورزش همگانی به ریاست استاندار قم تشکیل شده است و امیدواریم تصمیمات جلسات این شورا موجب روی آوردن مردم به ورزش شود.

وی ادامه داد: اگر طبق طرحی که تهیه کردیم تعدادی از اماکن ورزشی که در اختیار دستگاه‌های استانی است در اختیار داشته باشیم قریب به 80 پایگاه ورزش همگانی خواهیم داشت که عموم مردم می‌توانند به طور رایگان از آن استفاده کنند و دغدغه کمبود مکان ورزشی برای بانوان نیز در این طرح برطرف می‌شود.

اسد مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نیز با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر ترغیب مردم به ورزش همگانی و دسترسی آسان به اماکن ورزشی تاکید دارند اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی اولویت اصلی و مهم در وزارت ورزش دولت تدبیر و امید است.

وی خاطرنشان کرد: اولویت نخست وزیر ورزش و جوانان، توسعه ورزش همگانی بوده و اقدامات موثری نیز برای همه‌گیری آن در جامعه انجام داده است.

ورزش صبحگاهی 10 دقیقه‌ای کارکنان همه ادارات طی سه روز در هفته یکی از طرح‌های این جلسه بود که به تصویب استاندار قم رسید.

در ادامه صادقی استاندار قم با تاکید بر اینکه به افرادی که ورزش همگانی انجام می‌دهند هدایای مادی و معنوی داده شود، گفت: ورزش همگانی حرکت جمعی زیبایی است که اگر استمرار داشته باشد می‌توان به مرور زمان ابعاد دیگری به آن اضافه کرد و بهتر است کسانی که به ورزش همگانی می‌پردازند تشویق شوند.

وی خاطرنشان کرد: کم بودن شادی در کشور موجب بزهکاری‌های متعددی در جامعه شده است ولی ورزش می‌تواند از بروز این اتفاقات جلوگیری کند و سلامتی و نشاط در جامعه به وجود آورد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار