خاکسپاری دو شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان از خاکسپاری دو شهید گمنام در در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 08 October 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام سید عباس تقوی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: دو شهید گمنام در دهه اول محرم الحرام در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تشییع و خاکسپاری خواهند شد.
 
   وی، محل استقبال از این شهدای گمنام را دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان واقع در انتهای بلوار امام حسین (ع) عنوان کرد و افزود: این شهدا در جوار مسجد امام رضا (ع) در این دانشکده تدفین خواهند شد.
 
 مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان با بیان اینکه به احتمال قریب به یقین، این آیین در پنجم محرم الحرام برگزار خواهد شد، گفت: زمان دقیق و رسمی تدفین شهدای گمنام در این دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خلعت بری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
ان شا الله که با به خاک سپاری این دو شهید عزیز در دانشگاه علوم پزشکی شاهد تاسی جامعه پزشکی به روحیاتی نظیر ایثار و شهادت و جهاد باشیم و تاثیر آن را در اخلاق و رفتار عزیزان دکتر ببینیم.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار